گوشی LG G6 زودتر از انتظار راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزارش منتشر شده در سایت The Wall Street Journal یکی از مدیران شرکت ال‌جی وجود گوشی G6 را تایید کرد و گفت که این تلفن همراه هوشمند در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد گوشی جدیدش را در نمایشگاه MWC 2017 که در اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود، معرفی کند. سایت WSJ گفته که این گوشی در ابتدا در آمریکای شمالی، اروپا و کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد.

در ادامه‌ی اطلاعات منتشر شده، گفته شده که این تلفن همراه هوشمند ساختار ماژولار نخواهد داشت و دلیل آن هم عدم استقبال از گوشی G5 و ماژول‌هایش اعلام شده است. احتمال دارد که گوشی جدید ال‌جی بدنه‌ی شیشه‌ای داشته باشد و باتری آن هم قابل تعویض نیست. سایت  WSJ گفته که گوشی G6 با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و حتی احتمال دارد که این گوشی ارزان‌تر از G5 قیمت داشته باشد.

ال‌جی خیلی به گوشی جدید خودش امیدوار است و قصد دارد با آن سهم بیشتری از بازار تلفن‌های هوشمند به دست بیاورد. این شرکت همچنان به تولید موبایل ادامه می‌دهد و قصد ندارد بخش تولید گوشی خودش را تعطیل کند. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر از این گوشی باشیم.

منبع: WSJ

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امید

    بین دوستان و هم دانشگاهیانم کسانی هستند که حدود ۴ ساله که گوشی G2 یا G pro دارند و هنوز هم گوشی شون مثله روز اول داره کارمیکنه ، بدون هنگی ، با دوربین عالی و باتری قوی .
    ولی اونایی که s4 داشتند ، بین ۶ ماه تا یک سال باتریهاشون خراب شد . با چشای خودم دیدم که باتری s4 بعد شیش ماه باد کرده بود ! هنگ کردنش رو که همه میدونند .
    انصافا کیفیت ساخت گوشی های ال جی خیلی خوبه و راحت میشه چهار پنج سال گوشی رو نگه داشت .

  2. Avatar قاسم

    الجی گوشی های پرقدرتی میزنه اما متاسفانه در دراز مدت افت کیفیتشون و در واقع استهلاک بالایی دارن
    البته برای گوشی بازها اصلا مهم نیست
    خب کی گوشی رو بیشتر از دو سال نگه میداره؟ 🙂
    تو دوره زمونه نوکیا نیستیم که بعد ده سال بازم گوشی رو نفروشیم که 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه