گوگل‌ کروم در بروزرسانی جدیدش مشکل پرش صفحات را حل می‌کند

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل قصد دارد در بروزرسانی جدیدش یک قابلیت جدید مرورگر کروم را معرفی کند. این قابلیت باعث می‌شود یکی از مشکلات آزاردهنده کار با گوگل کروم حل شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال مطالعه یک صفحه باشید و ناگهان در فرایند باز شدن صفحه با پرش‌های آزاردهنده‌ای مواجه شوید که شما را به نقطه ابتدایی صفحه باز می‌گردانند. گوگل می‌گوید این مشکل جدید در آخرین بروزرسانی گوگل کروم حل خواهد شد. این قابلیت با قفل کردن بر روی یکی از عناصر صفحه کاربر را دقیقا در یک نقطه مشخص نگه می‌دارد و مانع پریدن صفحه می‌شود. این اصلاحات جدید در بروزرسانی مرورگر گوگل کروم برای کاربران موبایل هم بسیار مفید است چون در هنگام کار با موبایل وقتی صفحه دچار این پرش می‌شود، حجم بیشتری از محتوا به بخش پایینی صفحه منتقل می‌شود.

گوگل ادعا می‌کند به شکل متوسط با این قابلیت جدید جلوی سه‌بار پرش در هنگام هر بار دیدن صفحه را می‌گیرد. در عین حال این امکان هم برای توسعه‌دهنده‌ها فراهم شده که در صورت وجود هر گونه مشکل، بتوانند این قابلیت را غیرفعال کنند.

‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. احمدرضا

    گوگل کروم موبایل یه مشکل اساسی داره اونم اینه که نمی تونی یه صفحه رو ذخیره کنی و بعدا که به اینترنت دسترسی نداری بتونی بری بخونیش مرورگر اختصاصی سامسونگ که فقط روی گوشی های خودشه این عملکرد و امکانهای بیشتری رو نسبت کروم داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه