گوگل تاریخ عرضه‌ی گوشی لنوو را لو داد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت لنوو با همکاری گوگل در حال ساخت گوشی جدیدی با نام Project Tango هستند که چند ماه پیش مشخص شد با نام Phab2 Pro راهی بازار می شود. این گوشی ویژگی‌های جالبی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به قابلیت نقشه‌برداری سه‌بعدی آن اشاره کرد. دوربین‌های به کار رفته روی این تلفن همراه هوشمند به صورتی ساخته شده‌اند که می‌توانند از هر محیطی نقشه‌‌بردرای سه‌بعدی کنند. در حالی که تاریخ عرضه‌ی این محصول مشخص نشده بود و خیلی‌ها امیدوار بودند که به‌زودی شاهد عرضه‌ی این محصول باشند، گوگل اعلام کرد که Phab2 Pro ماه آینده راهی بازار می‌شود.

«کلی باور» (Clay Bavor) رییس بخش واقعیت مجازی گوگل به این موضوع اشاره کرد که گوشی Lenovo Phab2 Pro در اواسط آبان ماه راهی بازار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی Phab2 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ به همراه ۴ گیگابایت رم برای این محصول استفاده شده است. این گوشی اولین محصولی به حساب می‌آید که می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه فیلم‌برداری کند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشت آن هم قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K دارد.

منبع: Cnet

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نیما ربیعی

    نقشه برداری ۳بعدی؟؟؟
    چ شکلی؟
    یه مطلبی هم راجب این گوشی بنویسید لطفا..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه