گوگل به جنگ اینستاگرام می‌رود

۵ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آپلود کردن عکس خوراکی‌های مختلف از جمله کارهایی است که کاربران اینستاگرام انجام می‌دهند. عکس گرفتن از غذا در بین کاربران بسیار رواج دارد و خود ما هم خیلی آن را انجام می‌دهیم. حالا به نظر می‌رسد که گوگل هم متوجه این موضوع شده و می‌خواهد امکان آپلود کردن عکس خوراکی‌های مختلف را به سرویس نقشه خودش اضافه کند. از مدتی دیگر کاربرانی که از سرویس Maps شرکت گوگل استفاده می‌کنند می‌توانند ویدیوهای کوتاهی از خوراکی‌های مورد علاقه‌ خودشان را در این سرویس آپلود کنند.

این ویدیوها برای کاربرانی که در نزدیکی به رستوران خاص قرار دارند نمایش داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند با آن رستوران آشنا شوند و غذاهایش را ببینیند. با خود برنامه Maps  می‌توانید ویدیوهای ۱۰ ثانیه‌ای روی این سرویس آپلود کنید. همچنین ۳۰ ثانیه از ویدیویی که قبلا ضبط کرده‌اید را هم می‌شود به وسیله این برنامه به اشتراک گذاشت.

تنها کافی است رستوران با مکان مورد نظر خودتان را در گوگل مپز جست‌وجو کنید. با انتخاب محل مورد نظر به قسمت Add a Photos بروید و با لمس آیکون دوربین می‌توانید ویدیو خودتان را ضبط کنید.

این ویژگی فعلا به شکل محدود فعال شده، اما در آینده در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: techcrunch
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    گوگل مپم میره که خراب شه

  2. Avatar امیر اسدی

    قبلا یه سرویس داشت، پیکاسا بود اسمش؟! که میشد عکس هایی از جاذبه های شهری رو توش آپلود بکنی، بعد از ثبت توسط گوگل میشد روی فیلتر عکس های منطقه ای گوگل زمین مشاهده بشن، بزرگترین مشکل گوگل اینه که وقتی یکی از سرویس هاش بازدهی که میخواسته رو نشون نمیدن، کلا میزنه از زیر بنا خراب میکنه اونو و یکی جدید جاش میسازه به جای بهبود سرویس قبلی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه