گوگل رسماً تایید کرد: مراسم معرفی پیکسل ۲ چهارم اکتبر برگزار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از بیلبوردی که دیروز در بوستون نصب شده بود، این‌طور برمی‌آمد که گوگل قرار است روز چهارم اکتبر مراسم معرفی گوشی پیکسل ۲ را برگزار کند.

البته با توجه به این‌که تا آن موقع گوگل هنوز رسماً این موضوع را تایید نکرده بود، معلوم نبود که این بیلبورد واقعی‌ست یا به‌راحتی گول خورده‌ایم! اما به هر حال این تعلیق زیاد طولی نکشید و گوگل رسماً تایید کرد که در روز چهارم اکتبر مراسمی را میزبانی خواهند کرد.

انتخاب چنین روزی هم از جهاتی جالب است، چون اگر به یاد داشته باشید، روز چهارم اکتبر ۲۰۱۶ گوگل از گوشی Pixel و Pixel XL رونمایی کرد. پس به احتمال فراوان گوگل از روی قصد چنین تاریخی را انتخاب کرده تا دقیقاً یک‌سال پس از آن روز، گوشی های Pixel 2 و  Pixel 2 XLرا معرفی کند.

شرکت گوگل همچنین برای معرفی ویژگی‌های گوشی در دست عرضه‌ی Pixel 2 ، وبسایت تازه‌ای را به نام Ask More راه انداخته. البته نمی‌دانیم این سایت دقیقا درباره‌ی چیست، ولی به احتمال زیاد گوگل دارد سرنخی می‌دهد تا بدانیم نرم‌افزار Google Assistant را گسترش داده، به‌روزرسانی کرده و خلاصه از قبل بهتر کرده است.

به هر ترتیب تا یک ماه آینده از تمام جزئیات باخبر خواهیم شد. پس اگر مشتاق این هستید که Pixel 2 یا Pixel 2 XL را تهیه کنید، روز چهارم اکتبر را به یاد بسپارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه