گوگل تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۳ میلیون گوشی پیکسل می‌فروشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید خیلی‌ها ظاهر گوشی‌های پیکسل گوگل را دوست نداشته باشند؛ اما این موضوع باعث کاهش فروش این محصولات نشده است. دو گوشی Pixel و Pixel XL قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید هم استفاده می‌کنند. به همین دلیل قطعا خیلی‌ها دوست دارند یکی از این گوشی‌ها را در اختیار داشته باشند. حالا پیش‌بینی‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل تا پایان سال ۲۰۱۶ به فروش ۳ میلیون دستگاه دست پیدا می‌کنند. حتی گفته شده که استقبال از گوشی پیکسل در کشورهایی مانند هند هم بالا خواهد بود و این تلفن‌های همراه هوشمند می‌توانند ۱۰ درصد بازار تلفن‌های رده‌بالای این کشور را در اختیار داشته باشند.

در ادامه‌ی این پیش‌بینی‌ها گفته شده که گوگل ۲ میلیارد دلار سود از فروش پیکسل به‌دست می‌آورد. البته خود گوگل پیش‌بینی کرده که بتواند فروش این محصولات را در سال ۲۰۱۷ به ۵ یا ۶ میلیون دستگاه برساند که در این حالت ۳.۸ میلیارد دلار سود می‌کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۷ دو گوشی گلکسی S8 و آیفون ۸ هم راهی بازار می‌شوند که از هم اکنون کلی خبر و شایعه از آن‌ها به بیرون درز کرده‌.

منبع: ۹to5google

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محسن حسینی

    اوففف دیجی کی اینارو با قیمت مناسب میزاری تو سایتت ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه