گوگل کروم روی ۲ میلیارد دستگاه نصب شده است

۲۳ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، مرورگر اینترنتی «کروم» (Chrome) روی ۲ میلیارد دستگاه مختلف نصب شده است. این آمار از میزان نصب مرورگر اینترنتی شرکت گوگل روی تلفن‌های همراه هوشمند و کامپیوترهای شخصی به دست آمده است.

البته در این آمار گفته نشده که از این ۲ میلیارد چقدر به صورت فعال کار می‌کنند. چند ماه پیش به این موضوع اشاره شده بود که میزان کاربران فعال مرورگر کروم به ۱ میلیارد نفر رسیده است؛ اما هنوز آمار جدیدتری از این موضوع منتشر نشده و نمی‌دانیم که میزان کاربران فعال کروم به چند نفر رسیده است. البته میزان نصب بالای این مرورگر اینترنتی باعث شده که افراد زیادی از آن استفاده کنند. مرورگر کروم به شکل پیش فرض روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی نصب شده است.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که مرورگر کروم در سال ۲۰۰۸ برای کامپیوترهای ویندوزی هم عرضه شد و به سرعت با استقبال کاربران مواجه شد. پس اصلا بعید نیست که میزان کاربران این مرورگر هر روز بیشتر شود. سرعت بسیار خوب و افزونه‌های متعدد باعث شده که کارکردن با کروم لذت‌ بخش‌تر از مرورگرهای دیگر باشد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که گوگل همیشه بروزرسان‌های مختلفی برای آن منتشر می‌کند.

منبع: androidauthority

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه