[گیمزکام ۲۰۱۶] بخش چندنفره‌ی تایتان‌فال ۲ را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

الکترونیک‌آرتز زمان عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی «تایتان‌فال ۲» (Titanfall 2) را مشخص کرده است. طبق خبری که این شرکت بازی‌سازی در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ اعلام کرده است، بازی‌کننده‌ها می‌توانند در دو روز انتهایی هفته‌های متنهی به ۱۹ام و ۲۶ام آگوست، بخش چندنفره‌ی تایتان‌فال ۲ را بازی کنند.

تایتان‌فال ۲ قرار است در روز ۲۸ام اکتبر سال جاری میلادی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی تایتان‌فال ۲ به صورت کاملا رایگان برای تمام کسانی که کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان دارند، موجود خواهد بود.

در اولین هفته، بتای چند نفره‌ی تایتان‌فال ۲، از روز ۱۹ام تا ۲۱ام آگوست برقرار خواهد بود. در هفته‌ی پس از آن هم بازی‌کننده‌ها می‌توانند از روز ۲۶ام تا ۲۸ام آگوست، بخش چندنفره‌ی تایتان‌فال ۲ را بازی کننده. در این دو بازه‌ی زمانی متفاوت، بخش‌ها و نقشه‌هایی که در دسترس بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد، فرق خواهند داشت.

Titanfall-3

الکترونیک‌آرتز هم‌چنین گفته است که سیستم جدیدی به اسم «نتورکس» (Networks) ساخته است که پیدا کردن بازی‌کننده‌های مختلف (Match-making) را در تایتان‌فال ۲، بسیار سریع و راحت می‌کند. قرار است این سیستم برای اولین بار در بتای چندنفره‌ی تایتان‌فال ۲ تست شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر بخش چندنفره‌ی بازی را ببینید. تایتان‌فال ۲ قرار است در روز ۲۸ام اکتبر سال جاری میلادی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه