پرونده‌ی فروش‌های ویژه؛ یلدای شگفت‌انگیز

۴ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

امسال از ۲۹ آذر تا ۱ دی‌ماه به مدت سه روز شاهد برگزاری رخداد فروش اینترنتی یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا خواهیم بود. در روزهای گذشته تلاش کردیم اطلاعات متفاوتی را درباره این رخداد و همینطور فروش‌های ویژه مشابه در سایر نقاط جهان در اختیارتان قرار دهیم.

پرونده فروش‌های ویژه در جهان

در پرونده فروش‌های ویژه روزها و مناسبت‌های خاصی را که در آن‌ها بازار خرید و فروش اجناس مختلف داغ است بررسی کردیم. دیوالی یک فستیوال مذهبی و پنج‌روزه در هند، بلک فرایدی که چند روز پس از روز شکرگزاری در ایالات متحده آمریکا آغاز می‌شود، فروش ویژه در سال نوی چینی، رونق بازارها به دلیل پاداش فصلی در ژاپن، دوشنبه سایبری در اولین روز کاری پس از روز شکرگزاری در آمریکا، روز مجردها در چین، فصل بازگشایی مدارس و فروش ویژه روز پدر از جمله مواردی بودند که در پرونده‌ فروش‌های ویژه تا به حال مورد بحث قرار گرفته‌اند.

یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا

در ایران هم روزهای متفاوتی وجود دارند که می‌توانند به عنوان یک روز خاص جهت خرید اینترنتی ایرانیان انتخاب شوند. در این شرایط دیجی‌کالا یک بازه سه روزه با محوریت شب یلدا را به عنوان رخداد فروش اینترنتی یلدای شگفت‌انگیز و روز خرید اینترنتی ایرانیان پیشنهاد داده است. گفتنی است شب یلدا به این دلیل انتخاب شده که با فرهنگ ایرانی متناسب است و با قراردادن این روز در مرکز رخداد فروش اینترنتی می‌توانیم بدون تقلید از فرهنگ‌های دیگر مناسبتی درخور را برای برگزاری جشنواره فروش اینترنتی انتخاب کنیم.

اما یلدای شگفت انگیز دیجی‌کالا به چه شکل برگزار می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد؟

شگفت‌انگیزها و استثنایی‌ها

این فروش ویژه از لحظات آغازین بامداد روز ۲۹ آذر آغاز می‌شود و در آن مجموعه گسترده‌ای از کالاهای مختلف با قیمت‌هایی باورنکردنی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در این جشنواره برخی کالاها در بخش «کالاهای استثنایی» عرضه خواهند شد. بخشی که هر روز ۳ نوبت و در هر نوبت هم با ۴ کالای ویژه با تخفیف‌های قابل‌توجه و باورنکردنی به روزرسانی می‌شود. کاربران برای خرید این کالا‌ها فرصت محدودی خواهند داشت. شما می‌توانید با استفاده از «یاقوت یلدا» لحظه به لحظه از این کالاهای استثنایی با خبر شوید و فرصت را برای خرید آن‌ها از دست ندهید.

یکی دیگر از بخش‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید «جادوی یلدا» است. با هر کلیک روی انار جادوی یلدا چهار کالای جدید با تحفیف‌هایی جذاب و مناسب برای‌تان ظاهر می‌شوند. در عین حال «کالاهای شگفت‌انگیز» را هم مدنظر داشته باشید. کالاهایی که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در گروه‌های ده‌تایی با تخفیف‌هایی قابل توجه به روز می‌شوند و از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح هم ثابت باقی می‌مانند. اگر اپلیکیشن دیجی‌کالا را روی گوشی‌تان ندارید همین حالا برای نصب آن دست به کار شوید چون هر بار یک کالای شگفت‌انگیز هم مخصوص کاربران اپلیکیشن عرضه می‌شود که دسترسی به آن از طریق دیگری ممکن نیست.

تحویل سفارش به چه شکل خواهد بود؟

در جشنواره یلدای شگفت‌انگیز طبق معمول می‌توانید از جدول زمان‌بندی تحویل سفارش برای تعیین بازه زمانی مورد نظرتان استفاده کنید. گرچه باید به این نکته هم توجه داشته باشید که به دلیل تعداد سفارش‌های بالا در این روزها، امکان دارد بازه‌های زمانی تحویل تا چند روز پر شده باشند که در این صورت باید زمانی از میان بازه‌هایی که در دسترس‌تان هستند انتخاب کنید. در عین حال اگر خریدی دارید که در میان کالاهای فروش ویژه قرار ندارد هم نگران نباشید چون پس از ثبت آن در جدول زمان‌بندی، حتی اگر نتوانید زمان مدنظر خود را انتخاب کنید کارشناسان دیجی‌کالا خرید مورد نظرتان را بررسی می‌کنند و اگر خارج از فروش ویژه روزهای یلدا باشد، کالا در اسرع وقت مثل روزهای عادی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه تحویل سفارش‌ها می‌توانید به گفتگویی که دیجی‌کالا FM با مدیرارشد بخش لجستیک دیجی‌کالا داشته گوش دهید:
برای مشاهده پادکست اینجا کلیک کنید

نگران پیگیری سفارش‌ها نباشید

گرچه دیجی‌کالا به شکل روزمره و ۲۴ ساعته در مرکز ارتباط خود به مشتریان سرویس‌دهی‌ می‌کند اما در این سه روز خاص تعداد همکارانی که در مرکز ارتباط دیجی‌کالا قرار است به مشتریان خدمت‌رسانی کنند دوبرابر می‌شوند بنابراین کیفیت سرویس از نظر مدت زمان انتظار، سرعت پردازش سفارش‌ها و پیگیری مسائل مختلف تغییری نخواهد کرد و کاهش نمی‌یابد. توصیه دیجی‌کالا به کاربران عزیز این است که برای حفظ ارتباط بهتر و پیگیری دقیق‌تر سفارش‌ها در صورت کامل نبودن حساب‌کاربری‌تان، دوباره به آن مراجعه کرده و از کامل و دقیق‌بودن اطلاعات‌ حساب‌تان اطمینان حاصل کنید.

اگر علاقه‌مندید بدانید بخش امور ارتباط با مشتریان طی بازه کمپین برای مدیریت‌ حساب‌ها و پیگیری امور مشتریان چه برنامه‌ای دارد گفتگوی دیجی‌کالا FM با مدیر ارشد بخش امور مشتریان دیجی‌کالا را از دست ندهید:
برای مشاهده پادکست اینجا کلیک کنید

‌طبق آنچه گفته شد دیجی‌کالا سعی کرده با تمام توان در این بازه ۷۲ ساعته بهترین امکانات خود را در اختیار کاربرانش قرار دهد تا رخداد فروش ویژه یلدا برای کاربران دیجی‌کالا به یکی از دلچسب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین وقایع سال تبدیل شود. پس از بامداد ۲۹ آذر تا پایان ۱ دی‌ماه از دیجی‌کالا چشم بر ندارید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar سهند

    با سلام و عرض خسته نباشید

    به عنوان یکی از مشتریان دیجی کالا که همیشه این سایت رو به دیگران معرفی کرده و از خدمات اون به دیگران اطمینان داده و خریدهایی برای اطرافیانم انجام میدم
    این ایمیل رو به عنوان نقدی از عملکرد یلدای شگفت انگیز براتون ارسال میکنم تا از دید کاربرها نسبت به این مناسبت با خبر باشید.

    ایده روز خرید اینترنتی خوب بود و هست و از دست اندرکاران دیجیکالا به نوبه خود متشکرم ولی چند مشکلی که داشت:

    ۱. سایت و اپلیکیشن واقعا ضعیف عمل کردن و برای خدمت رسانی توی این برنامه آماده نبود خود به خود محصول وارد سبد میشد یا حذف میشد(برنامه گوگل کروم استفاده کرده بودم)
    ۲.اجناس با تخفیف استثنایی تعداد موجودیشون به طوری کم بود که حتی با تنظیم کردن زمان و حضور در ثانیه های اول باز هم موفق به خردید نشدیم! به عنوان مثال من تبلت رو سر ساعت به محض تخفیف خوردن اقدام به ثبت سفارش کردم ولی تا صفحه آخر نحوه پرداخت ظاهر بشه کالا تموم شده بود و سفارش تکمیل نشد.
    ۳.از دیجی کالا انتظار میره مثل اسمش توجه ویژه ای روی محصولات دیجیتال داشته باشه مثلا هیچ تبلت یا لب تابی در شگفت انگیز ها قرار نداشتند و تبلتی و لب تاب با قیمت استثنایی هم به طرز عجیبی حتی ۵ ثانیه هم مهلت خرید داده نشد!
    ۴.وقتی اجناس رو توی این مناسبت جدا جدا ثبت میکنیم هزینه حمل واقعا هزینه بالایی میشه
    ۵.معرفی کلی محصولاتی که نوی جشنواره هست قبل از شروع باعث تصمیم گیری بهتر و راحت تر مشتریان خواهد بود

    به امید موفقیت و تبدیل شدن دیجیکالا به سایتی مثل آمازون که در سطوح مختلف ملی و بین المللی به دستاوردهای مهمی برسه

  2. Avatar Zahra

    پس اون تبلت ۹۹ تونیه کوش .دوباره هم میذارید؟؟

  3. Avatar mehran

    ps4 کو آخه تموم نشه یه جا باشه من ندیده باشم

  4. Avatar سید معین الدین هاشمی

    دوستان من زنگ زدم پرسیدم.یاقون یلدا همون پنج کالایی که بالای صفحه است و هر روز سه بار عوض میشه

  5. Avatar آرمین

    آقا این PS4 799 هزار تومانی کووووش ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه