یوبی‌سافت و رنو می‌خواهند در ماشین، هدست واقعیت مجازی به سر کنید

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Ubisoft Car VR

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت و شرکت خودروسازی رنو با همکاری یکدیگر یک تجربه‌ی واقعیت مجازی ساخته‌اند؛ تجربه‌ی واقعیت مجازی ساخته شده، برای زمانی است که در خودروی هوشمند و خودران رنو نشسته‌اید. خودروی بدون راننده‌ی Symbioz رنو چند وقتی است که به عنوان یک خودروی مفهومی رونمایی شده است. تجربه‌ی واقعیت مجازی یوبی‌سافت برای این خودرو، با توجه به محیط افراد ماشین کار می‌کند.

نرم‌افزار یوبی‌سافت به خودرو متصل است و در همه حال وضعیت حرکت را کنترل می‌کند.

یوبی‌سافت و رنو می‌خواهند برای کسی که پشت فرمان خودرو نشسته، و مشغول رانندگی نیست، سرگرمی ایجاد کنند. با اینکه می‌دانیم خودرو تمام و کمال به صورت خودکار کار می‌کند و نیازی به دخالت راننده ندارد، ولی باز هم دیدن کسی که پشت فرمان نشسته و هدست واقعیت مجازی به سر دارد، عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

یوبی‌سافت در توضیح تجربه‌ی واقعیت مجازی که ساخته‌اند، می‌گوید: «راننده وارد دنیایی می‌شود که محیط واقعی داخل خودرو و اطراف آن را تبدیل به یک محیط فراتر از واقعیت و فضایی می‌کند.»

نرم‌افزار یوبی‌سافت به خودرو متصل است و در همه حال وضعیت حرکت را کنترل می‌کند. این نرم‌افزار تغییرات سرعت، تغییرات لاین یا ماشین‌های اطراف را متوجه می‌شود و کاری می‌کند که تجربه‌ی استفاده از هدست هر بار جدید باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از این هدست را ببینید. یوبی‌سافت و رنو این تجربه را در موقعیت‌های واقعی و در پاریس آزمایش کرده‌اند.

منبع: Gamespot

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه