یوبی‌سافت: کنسول NX نیننتندو فوق‌العاده است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یوبی‌سافت، تهیه‌کننده‌ی Assassin’s Creed و Far Cry، دربار‌ه‌ی کنسول NX نینتندو اظهار خوش‌بینی می‌کند. مدیرعامل یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای گفته این کنسول واقعا فوق‌العاده است. او همچنین گفته به نظرش کنسول نینتندو می‌تواند نظر بازی‌کننده‌های معمولی را به خود جلب کند.

یوبی‌سافت: کنسول NX نیننتندو فوق‌العاده است و می‌تواند توجه گیمرهای معمولی را به خود جلب کند.

او می‌گوید: “در کنسول NX منتظر چیزهای فوق‌العاده‌ای هستیم. ما فکر می‌کنیم این دستگاه جدید به صنعت بازی کمک می‌کند تا به رشد و ارتقای خود ادامه دهد. همچنین این کنسول، بازی‌کننده‌های معمولی بی‌شماری را دوباره در مسیر صنعت بازی می‌اندازد.”

پیش از این کنسول Wii نینتندو سروصدای زیادی در بازار ایجاد کرد و توانست بیش‌تر از ۱۰۰ میلیون دستگاه بفروشد. این موفقیت قبل از هرچیز به این خاطر بود که نینتندو در تولید این کنسول خواسته‌ی مخاطبان معمولی را در نظر داشته است. در مقام مقایسه می‌بینیم که کنسولی که بعد از Wii با نام Wii U عرضه شد، نه‌تنها نتوانست موفقتی چندانی به‌دست آورد بلکه با فروش تنها ۱۲.۸ میلیون (طبق آخرین آمارها) دستگاه درواقع شکست را تجربه کرد.

حالا کنسول جدید این شرکت یعنی NX برای رونمایی و عرضه در سال ۲۰۱۷ آماده می‌شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم باید به اواخر زمستان امسال اشاره کنیم. گفته می‌شود این کنسول هیبریدی است و می‌تواند هم به‌عنوان کنسول خانگی و هم به‌عنوان کنسول دستی مورداستفاده قرار گیرد.

یوبی‌‌سافت در کنفرانس E3 امسال تایید کرده بود بازی Just Dance بعدی برای کنسول NX ارایه خواهد شد.

یوبی‌‌سافت در کنفرانس E3 امسال تایید کرده بود بازی Just Dance بعدی برای کنسول NX ارایه خواهد شد. البته ممکن است یوبی‌سافت در حال حاضر مشغول ساختن عناوین دیگری هم برای کنسول NX باشد.

نینتندو ‌‌برای ارایه‌ی گزارش فعالیت‌های خود دوازده مرداد را انتخاب کرده و به نظر می‌رسد که در این تاریخ جزییات بیش‌تری را درباره‌ی کنسول NX منتشر کند.

همچنین مدیرعامل یوبی‌سافت گفته این شرکت از ارایه‌ی کنسول Xbox One S مایکروسافت هم هیجان‌زده شده که قرار است ۶ مرداد عرضه شود.

خبر دیگر درباره‌ی یوبی‌سافت مربوط به گردش مالی این شرکت است که در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی ۴۴ درصد افزایش درآمد کل داشته و درآمد آن در بخش دیجیتال در تاریخ یوبی‌سافت رکورد داشته است.

منبع: Game Spot

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه