یوبی‌سافت از روی The Division فیلم می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارشی که وب‌سایت Variety منتشر کرده است، شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت تصمیم به ساخت فیلمی از روی بازی The Division گرفته است. این طور که به نظر می‌رسد «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) نه تنها به عنوان بازیگر، بلکه به عنوان تهیه کننده هم در فیلم The Division ایفای نقش خواهد کرد.

جیک جیلنهال قبلا هم با یوبی‌سافت در فیلم «شاهزاده‌ی پارسی: شن‌های زمان» همکاری کرده است.

در حال حاضر، فیلم The Division نه کارگردان دارد و نه فیلم‌نامه‌ای برای‌اش نوشته شده است. وب‌سایت Variety می‌گوید که فیلم در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی تولید به سر می‌برد. شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت با این حال رسما ساخت فیلمی از روی Division را تایید نکرده است.

TheDivision

بازی The Division یک نقش‌آفرینی اکشن آنلاین است.

برای اولین بار نیست که یوبی‌سافت فیلمی را از روی مجموعه بازی‌های‌اش می‌سازد. زمستان امسال، قرار است فیلمی از روی مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed) اکران شود. فیلمی هم قرار است از روی بازی «اسپلینتر سل» (Splinter Cell) ساخته شود.

جیک جیلنهال قبلا هم با یوبی‌سافت در ساخت فیلم همکاری کرده است. جیلنهال در فیلم «شاهزاده‌ی پارسی: شن‌های زمان» (Prince of Persia: The Sands of Time) نقش اصلی را برعهده داشت.

بازی Tom Clancy’s The Division که زمان زیادی از عرضه‌اش نمی‌گذرد، طبق گفته‌ی یوبی‌سافت، توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از موفق‌ترین بازی‌های این شرکت تبدیل شود.

منبع: Polygon

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ♠ค๓เг คlเ♠

    بازیگر خوبیه ادم جذاب و باحالی هست اگر که بسازنش طرفدار پیدا میکنه. 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه