یوتیوب سرویس پخش زنده‌ی تلویزیونی راه می‌اندازد

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یوتیوب چند وقتی است که سرویس اشتراکی جدیدی به اسم YouTube Red راه انداخته است. با این حال، ظاهرا پرداخت اشتراک برای دیدن ویدیوهای یوتیوب، تازه ابتدای کار است؛ در آینده‌ای نزدیک، باید برای دیدن تلویزیون هم به یوتیوب رجوع کنید و شبکه‌ها را آنلاین ببینید. طبق خبری که خبرگزاری The Information منتشر کرده است، یوتیوب در حال مذاکره با شبکه‌های EPSN، ABC و CBS و می‌خواهد این شبکه‌های تلویزیونی را از طریق وب‌سایت‌اش به صورت زنده ارایه دهد.

یوتیوب احتمالا می‌خواهد اسم این سرویس جدیدش را Unplugged بگذارد.

پخش تلویزیون از طریق یوتیوب فقط هم به این شبکه‌ها محدود نخواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد یوتیوب برای شبکه‌های کوچکتر مثل HGTV برنامه‌های دیگری در نظر داشته باشد؛ طوری که احتمالا برنامه‌های این شبکه‌ها، مثل ویدیوهای شبکه‌های یوتیوبی به صورت جداگانه در این وب‌سایت قرار خواهند گرفت.

وب‌سایت Bloomberg اخیرا گزارش داده بود که یوتیوب می‌خواهد اسم این سرویس جدیدش را Unplugged بگذارد و برای آن، ماهیانه مبلغی نزدیک به ۳۵ دلار دریافت کند. برنامه‌ی یوتیوب احتمالا به گونه‌ای است که این ۳۵ دلار، چند شبکه‌ی بزرگ را شامل می‌شود و شبکه‌های دیگر، با پرداخت مبلغ بیشتری، به اشتراک افراد اضافه می‌شوند.

موضوع مهم این است که دقیقا یوتیوب چگونه می‌خواهد افراد را قانع کند که به جای استفاده از تلویزیون کابلی، به یوتیوب بروند و و آنلاین تلویزیون نگاه کنند. همین حالا هم گزینه‌های مختلف دیگری برای دیدن آنلاین شبکه‌های تلویزیونی وجود دارد. مثلا سرویس Sling سه شبکه‌ی ESPN، ABC و CBS را آنلاین پخش می‌کند و خود CBS هم سرویس پخش آنلاین دارد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه