یکی از رازهای فیلم Assassin’s Creed فاش شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم‌«فرقه‌ی اساسین»‌( Assassin’s Creed )  که افراد زیادی را هم منتظر خودش نگه‌داشته، کمتر از یک ماه دیگر اکران می‌شود. تا این لحظه تریلرهای مختلفی هم از آن منتشر شده که ما را کم و بیش با حال و هوای فیلم آشنا کرده‌اند؛ اما هنوز مشخص نشده که قهرمان فیلم به چه صورت به Animus یا همان دستگاهی که مانند ماشین زمان افراد را به گذشته می‌برد، وارد می‌شوند. به‌تازگی تریلر جدیدی از این قسمت منتشر شده و به این سوال کاربران پاسخ می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید:

البته استفاده از Animus با چیزی که در بازی‌ها مشاهده کرده‌ بودیم، بسیار متفاوت است و یک دست رباتیک که به قهرمان فیلم متصل شده، نقش دستگاه Animus را ایفا می‌کند. مایکل فاسبندر هنرپیشه‌ی اصلی فیلم در شهریور ماه گفته بود که برخی از قسمت‌های فیلم با آن چیزی که گیمرها در بازی دیده‌اند، متفاوت است. به نظر می‌رسد که Animus یکی از چیزهایی است که شکل آن در بازی و فیلم متفاوت خواهد بود.

در حالی که هنوز فیلم فرقه‌ی اساسین اکران نشده، شرکت یوبی‌سافت ساخت قسمت‌های بعدی را هم تایید کرده است. پس در سال‌های آینده قطعا شاهد ساخته دنباله‌های این فیلم خواهیم بود. فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۱ دی ماه اکران می‌شود.

منبع: Gamespot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar keivan

    بیصبرانه منتظریم مایکل فسبندر عزیز کاش اینجاهم اکران داشتیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه