نمایشگر ۲۴ اینچی SPUD قابل حمل که در کیف‌تان جا می‌شود

۱۵ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر زیاد اهل سفر کردن باشید احتمالا برای انجام کارهای‌تان به لپ‌تاپ متکی هستید. می‌شود گفت برای بعضی از افراد لپ‌تاپ‌ها کمی کوچک به نظر می‌رسند؛ بویژه برای کسانی که به کار با نمایشگرهای بزرگ عادت دارند.

اما اگر واقعا یک نمایشگر بزرگتر لازم است چرا آن را با خودتان حمل نکنید؟ شاید فکر کنید داریم از ایده‌ای دیوانه‌وار حرف می‌زنیم اما پروژه جدید SPUD که در Kickstarter فعال شده است با شما هم نظر نیست.

نمایشگر جدیدی که (Spontaneous Pop-up Display (SPUD نام دارد یک نمایشگر ۲۴ اینچی است که می‌تواند در کیف‌تان جا شود. درست زمانی که به این نمایشگر نیاز پیدا کنید می‌توانید آن را باز کنید و یک نمایشگر ۲۴ اینچی در اختیارتان باشد.

7e9eca53337500195289af71fd149018_original

 

سازنده این دستگاه اعلام کرده SPUD به آخرین تکنولوژی DLP مجهز است تا تصویری شفاف و روشن در اختیار قرار دهد. با کابل  HDMI یا آداپتور وایرلس می‌توانید این نمایشگر را به گوشی هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ‌تان وصل کنید. البته این نمایشگر برخی جنبه‌های منفی هم دارد، برای مثال رزولوشن آن ۷۲۰p است. یکی دیگر از جنبه‌های منفی آن هم این است که گرچه تولیدکننده گفته این دستگاه خیلی سبک است اما وقتی این نمایشگر را تا می‌کنید کمی سنگین و ضخیم به نظر می‌رسد بنابراین برای جابه‌جایی آن به جای کافی نیاز دارید. به هر حال اگر این پروژه بتواند از حمایت‌های مالی مردم برخوردار شود تا مدتی دیگر می‌تواند واقعا به بازار بیاید و از یک ایده به واقعیت تبدیل شود.

 

‌منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه