۲۰ فیلم بعدی مارول کاملا با فیلم‌های فعلی فرق خواهند کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
مارول

سال آینده‌ی میلادی قرار است برای استودیوی فیلم‌سازی مارول بسیار بزرگ باشد. قبل از هر چیز فیلم Black Panther عرضه می‌شود که برای اولین بار در تاریخ یک ابرقهرمان سیاه پوست دارد. پس از آن هم قسمت سوم فیلم «انتقام‌جویان» یعنی Avengers: Infinity War را خواهیم دید که لیست بزرگی از قهرمان‌ها و بازیگران بزرگ در آن حضور خواهند داشت. سال آینده هم‌چنین سالگرد ده سالگی عرضه‌ی فیلم «آیرون من» (Iron Man) است. فیلم‌های ابرقهرمانی مارول با آیرون من شروع شدند. یک دهه از عرضه‌ی این فیلم گذشته است و حجم موفقیت فیلم‌های مارول، در هالیوود سابقه نداشته است.

«کوین فیج» (Kevin Feige) مدیر استودیوی فیلم‌سازی Marvel Studios و اساسا دلیل اصلی موفقیت فیلم‌های مارول است. کوین فیج اخیرا مصاحبه‌ای با نشریه‌ی Vanity Fair داشته است. مدیر استودیوی فیلم‌سازی Marvel Studios گفته که برنامه‌ی آن‌ها برای قهرمان‌های‌شان، تازه شروع شده است.

استودیوی فیلم‌سازی مارول حق استفاده از بیش از ۷۰۰۰ شخصیت را دارد و می‌خواهد از آن‌ها در فیلم‌های خود استفاده کند.

در حال حاضر ۲۲ فیلم در دنیای سینمایی مارول عرضه شده یا در مرحله‌ی ساخت قرار دارند. قصه‌ی این فیلم‌ها با قسمت چهارم Avengers و در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. با این حال، کوین فیج می‌گوید که برنامه‌ی ساخت ۲۰ فیلم دیگر هم دارند که از زمین تا آسمان با فیلم‌های امروزی آن‌ها فرق می‌کنند. استودیوی فیلم‌سازی مارول حق استفاده از بیش از ۷۰۰۰ شخصیت را دارد و می‌خواهد از آن‌ها در فیلم‌های خود استفاده کند.

بدون شک با یک بازنگری بر فیلم‌های مارول طرف خواهیم بود. قراردادهای بازیگرانی مثل «رابرت داونی جونیور»، «کریس اوانز» یا «اسکارلت جوهانسون» پس از ساخت قسمت چهارم Avengers به پایان خواهد رسید. داستان سنگ‌های بی‌نهایت یا همان Infinity Stones هم پس از فیلم چهارم Avengers به پایان می‌رسد. این سنگ‌ها، بخشی از تمام فیلم‌ّهای فعلی مارول هستند.

کوین فیج ساده‌تر این موضوع را توضیح می‌دهد: «دو دوره‌ی کاملا متفاوت وجود خواهد داشت: همه چیز قبل از Avengers 4 و همه چیز بعد از آن.»

فعلا که مارول که حرفی از آن دوره‌ی پس از Avengers 4 نمی‌زند. از دو فیلم خبر داریم که قرار است در این دوره‌ی دوم اتفاق بیافتند. اولین فیلم، دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming است که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و فیلم دوم هم Guardians of the Galaxy Vol.3 خواهد بود که «جیمز گان» مشغول نوشتن آن است و در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

منبع: Vanity Fair

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. بنیامین ت.د

    فیلم های جدید مارول با واقعیت مجازی دوره جالبی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه