۲۷ اسفند ۱۳۹۴؛ قرعه‌کشی خودروی RAV4

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی «جشنواره فروش ویژه دیجی‌کالا» که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند در جریان بود، ۲۷ اسفند برگزار می‌شود.

با پایان یافتن فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا، قرعه‌کشی بین کاربرانی که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده‌اند، برگزار می‌شود. در معرفی این فروش ویژه، قید شده بود که با هر خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان، یک امتیاز به حساب خریدار ثبت می‌شود. طی برنامه‌ریزی انجام شده در برگزاری این قرعه‌کشی، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان یک کد یکتا برای فرد خریدار در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب، هر شخصی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد، از شانس بیشتری برای برنده شدن برخوردار است.

قرعه‌کشی خودروی تویوتا RAV4 و ۴ دستگاه گوشی موبایل Apple iPhone 6s روز پنجشنبه ۲۷ اسفند با حضور نماینده‌ی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ایران و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و متعاقب آن، با افراد برنده تماس حاصل می‌شود.

لازم به یادآوری است، پیش از این به کاربران دیجی‌کالا وعده شده بود که این قرعه کشی ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. با توجه به اینکه طبق اصول سازمانی دیجی‌کالا، بسیاری از کاربران طی ۷ روز پس از خرید محصول فرصت ارجاع یا تعویض کالا را برای خود قائل هستند، برگزاری این قرعه‌کشی به تاریخ ۲۷ اسفند موکول شد تا حقوق تمامی کاربران به صورت یکسان لحاظ شود.

منبع: دیجی‌کالا

‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

۸۲ دیدگاه
  1. Avatar سمیر

    چرا اعلام نمیکنید کی برنده شد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه