۶ گوشی عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2018

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
نمایشگاه MWC 2018

بسیاری از شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه MWC از گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی می‌کنند. اما با توجه به پر سروصدا بودن این نمایشگاه، بسیاری از شرکت‌های کوچک‌تر هم برای معرفی‌های گوشی‌های خود از این نمایشگاه استفاده می‌کنند. در میان این گوشی‌ها، همواره گوشی‌های جذاب و پر سروصدایی وجود دارد که توجهات زیادی را به خود جلب می‌کنند. در ادامه ۶ گوشی عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2018 را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی انرجایزر Power Max P16K Pro

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گوشی‌های امروزی، عمر محدود باتری‌های آن‌ها است. این گوشی که از باتری عظیم ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، بنا به گفته‌ی شرکت سازنده، باتری آن تا ۵ روز دوام می‌آورد.

MWC 2018

گوشی Power Max P16K Pro مجهز به نمایشگر ۶ اینچی فول HD با نسبت تصویر ۱۸:۹ است، اما به لطف این باتری بزرگ، دیگر لازم نیست که نگران مصرف زیاد نمایشگر گوشی باشید. از دیگر مشخصه‌ها هم باید به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. به گفته‌ی مقامات این شرکت، آن‌ها به دنبال گرفتن تأییدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) هستند تا بتوانند این گجت را وارد بازار آمریکا کنند. قیمت این گوشی ۵۰۰ دلار است.

گوشی نوکیا ۸۱۱۰

این گوشی که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد، خاطرات زیادی را زنده کرد و مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفت. این گوشی در دهه‌ی ۹۰ میلادی شهرت زیادی داشت و با به‌کارگیری آن در فیلم ماتریکس، به شهرت آن افزوده شد. این گوشی احیا شده از اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کند.

نمایشگاه MWC

تعدادی از اپلیکیشن‌ها مانند فیسبوک، توییتر، گوگل مپس و بازی محبوب مار در آن قرار گرفته است. این گوشی ۷۹ یورویی در ماه مه در اروپا عرضه می‌شود.

گوشی کاترپیلار S61

گوشی‌های شرکت کاترپیلار برای کاربران عادی ساخته نمی‌شوند و گوشی Cat S61 هم از این قاعده مستثنا نیست. این گوشی زمخت اندرویدی مجهز به مشخصه‌هایی است که برای افراد شاغل در صنایع تولیدی همچون ساختمان‌سازی تا حد زیادی مثمر ثمر واقع می‌شوند. از بین این مشخصه‌ها می‌توانیم به حرارت‌سنج و متر سنج لیزری اشاره کنیم.

نمایشگاه MWC 2018

برای شناسایی مناطق پرحرارت، این گوشی از حسگر گرمایی شرکت Flir، یکی از بهترین شرکت‌های سازنده‌ی چنین حسگرهایی، استفاده می‌کند. اپلیکیشن Flir، که به‌صورت پیش‌فرض در گوشی نصب شده، می‌تواند تا حداکثر دمای ۴۰۰ درجه‌ی سلسیوس را شناسایی کند. از دیگر حسگرهای موجود در این گوشی هم باید به حسگر سنجش هوا اشاره کنیم. این گوشی ۱۰۰۰ دلاری قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ در آمریکا عرضه شود.

گوشی ال‌جی V30S ThinQ

در این نمایشگاه انتظار معرفی گوشی G7 را داشتیم. اما در عوض نسخه‌ای از گوشی V30 با دو رنگ جدید، مقداری افزایش در حافظه‌ی رم، دوربین مجهز به هوش مصنوعی و یک اسم خیلی خیلی طولانی عرضه شد.

تاریخ نمایشگاه MWC

ThinQ برند ال‌جی برای محصولات هوشمند این شرکت است و گویا این شرکت فکر کرده که چنین نامی آن‌قدر مهم است که باید آن را روی یکی از گوشی‌هایش قرار دهد. هرچند دوربین دوگانه‌ی گوشی V30S می‌تواند با شناسایی مواردی مانند غذاها، افراد و مناظر عکس‌های بهتری ثبت کند و یا دست به جستجو یا خرید بزند، اما چنین مشخصه‌هایی چندان انقلابی محسوب نمی‌شوند. گوشی‌های متعددی مانند گلکسی اس ۹، زن‌فون ۵، پیکسل ۲ و میت ۱۰ پرو هم از بخشی یا تمام این مشخصه‌ها بهره می‌برند. نکته‌ی جالب توجه در اینجاست که بنا به گفته‌ی ال‌جی، مشخصه‌های نرم‌افزاری هوش مصنوعی این گوشی به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی گوشی V30 خواهد شد. گوشی V30S ابتدا در کره جنوبی عرضه می‌شود و سپس روانه‌ی دیگر بازارهای جهان خواهد شد.

گوشی ویوو ایپکس

شرکت چینی ویوو در نمایشگاه MWC 2018 با معرفی گوشی مفهومی «ایپکس» (Apex) سروصدای زیادی را ایجاد کرد. این گوشی از چند ایده‌ی نوآورانه بهره می‌برد که از بین آن‌ها می‌توانیم به نمایشگر تقریبا بی‌حاشیه، دوربین سلفی پریسکوپی، پخش صدا از طریق نمایشگر و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کنیم که در این گوشی این حسگر سطح بسیار بزرگ‌تری را نسبت به دیگر گوشی این شرکت یعنی X20 Play UD پوشش می‌دهد.

تاریخ نمایشگاه MWC 2018

هرچند تمام این ایده‌ها هیجان‌انگیز محسوب می‌شوند، اما این گوشی هنوز فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی نهایی دارد.

گوشی Emporia Smart2

سالخوردگان هم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند اما بسیاری از این گوشی‌ها برای چنین افرادی بهینه نشده‌اند. گوشی هوشمند Emporia Smart2 با بهره‌گیری از نمایشگر ۵ اینچی و آیکون‌های بزرگ، برای افراد سالخورده ساخته شده است. در صفحه‌ی اصلی این گوشی،۴ آیکون برای تماس‌ها، پیام‌ها، عکس‌ها و اطلاعات قرار گرفته است.

زمان نمایشگاه MWC

با سوایپ کردن می‌توان دیگر اپلیکیشن‌ها یا فهرست مخاطبین را مشاهده کرد. شرکت Emporia پوسته‌های اندرویدی خاصی را برای گوشی‌هایش طراحی می‌کند اما این شرکت اپلیکیشنی را هم عرضه کرده که با نصب آن می‌توان تجربه‌ی استفاده از Smart2 را بر دیگر گوشی‌های اندرویدی اعمال کرد. گوشی ۱۹۹ یورویی Smart2 در اروپا عرضه شده اما هنوز در آمریکا ارائه نشده است.

منبع: tomsguide

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه