گواهی ثبت سامسونگ، اسکنر عنبیه‌ی Note 7 را توضیح می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین دیروز بود که شنیدیم سامسونگ می‌خواهد یک اسکنر عنبیه‌ی چشم را در Galaxy Note 7 قرار دهد. این خبر هم از سوی «ایوان بلاس» (Evan Blass) در توییتر منتشر شده بود، در نتیجه به صحت آن اطمینان داریم و حتی درباره‌ی این شایعه فکر هم نمی‌کنیم. حسگر عنبیه‌ی چشم به گوشی اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های موبایل را تایید یا اینکه گوشی را آنلاک کنید.

این سیستم از چند دوربین مختلف استفاده و از چهره و چشم کاربر عکس‌برداری می‌کند.

البته قرار است در کنار اسکنر عنبیه‌ی چشم، یک حسگر اثر انگشت هم در Galaxy Note 7 قرار داشته باشد؛ چون مطمئنا بسیاری از کاربران در استفاده از اسکنر چشم احساس راحتی نمی‌کنند.

اخیرا توانسته‌ایم یکی از گواهی‌های ثبت سامسونگ را که ظاهرا مربوط به حسگر عنبیه‌ی Galaxy Note 7 است، ببینیم. این سیستم از چند دوربین مختلف استفاده و از چهره و چشم کاربر عکس‌برداری می‌کند. سپس با استفاده از سه لنز، عنبیه‌ی اسکن شده را با آن چه قبلا ثبت کرده، مطابقت می‌دهد. برای اسکن چشم، پرتوهای فروسرخ به چشم فرستاده می‌شود.

اولین لنز اسکنر عنبیه، از دو لنز که میدان دید باریک دارند تشکیل شده که روی چشم کاربر تمرکز می‌کنند. لنز دوم میدان دید واید دارد و چهره‌ی فرد را ثبت می‌کند. اگر چشم یا صورت شناسایی نشود،‌ یک پیغام صوتی به کاربر می‌گوید تا دوباره سعی کند.

می‌توانید تصویری از گواهی ثبت شده‌ی سامسونگ ببینید.

pati

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Reza

    چند وقته ک اپل و سامسونگ نواوری نداشتن…اینم کپی از ماکروسافته

  2. Saeed

    چ عجب سامسونگ بالاخره بکار خوب کرد ولی طراحیش از همه چی مهمتره ب نظرم

    1. سارا

      نیست بقیه کاراش بدن

  3. farshid

    خداروشکر حداقل یک شرکت در حال ساخت و عرضه فناوری های جدید هست . بعضی شرکت ها که تنها کاری که می کنن به کار بردن لنز جدید تو دوربینشونه !

  4. محمد

    اسکنر قرنیه اولین بار توسط ماکروسافت در گوشی لومیا ۹۵۰ و۹۵۰xl در گوشی به کار گرفته شد .فکر نکنم سامسونگ کار شاخی انجام داده باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه