علی‌بابا به دنبال حذف محصولات تقلبی از روی سایت‌اش است

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر گذرتان به فروشگاه آنلاین «علی‌بابا» افتاده باشد، احتمالا می‌دانید که در این وب‌سایت می‌توانید اجناس تقلبی زیادی پیدا کنید. این فروشگاه آنلاین، تامین‌کننده‌های زیادی دارد که اجناس تقلبی را به این فروشگاه ارایه می‌کنند. همین موضوع هم باعث شده است تا این سایت بدنام شود و برندهای بزرگ به آن اعتماد نکنند. شرکت Alibaba تدابیر جدیدی برای کم کردن محصولات تقلبی در سایت‌اش و همکاری بیشتر با برندهای بزرگ اندیشیده است.

شرکت‌ها خودشان می‌توانند وارد این سایت شوند و محصولات تقلبی را نشانه‌گذاری کنند.

سیستم جدید در نظرگرفته شده برای مقابله با اجناس تقلبی، IP Joint-Force System نام گرفته است. این سیستم، قرار است رابطه‌ی عمیق‌تری بین شرکت‌های بزرگ و کسانی که کپی‌رایت محصولات را به دست دارند و علی‌بابا به وجود بیاورد. برای مثال، برندهایی مثل «لویی ویتون» یا «اپل» که محصولات تقلبی‌شان در علی‌بابا پیدا می‌شود، خودشان دسترسی مستقیم به وب‌سایت علی‌بابا پیدا خواهند کرد.

شرکت‌ها خودشان می‌توانند وارد سایت Alibaba شوند، محصولات تقلبی را نشانه‌گذاری کنند و مسوولان علی‌بابا هم این محصولات را از وب‌سایت حذف می‌کنند.

شرکت Alibaba امیدوار است تا با این تدابیر جدید، بتواند رابطه‌اش را با شرکت‌های بزرگ بهتر کند و محصولات تقلبی سایت‌اش را هم کمتر کند.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ - علی‌بابا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. googooli

    علی بابا کی میای ایران

  2. محمد

    گذرمون خواست بیفته به سایت علی بابا دسترسی بهش امکان پذیر نبود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه