گلکسی S7 اکتیو در آزمون ضد آب ناموفق بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گوشی‌های گلکسی S7، گلکسی S7 Edge و گلکسی S7 Active را ضد آب ساخته و گفته که این محصولات تا عمق ۱.۵ متری و تا ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

به همین دلیل کارمندان مجله‌ی Consumer Reports تصمیم گرفته‌اند این گوشی‌ها را در شرایطی که سامسونگ گفته آزمایش کنند. در این آزمایش گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge آسیب ندیدند و پس از مدت زمان طی شده، می‌شد با آن‌ها کار کرد؛ اما شرایط در گلکسی S7 Active متفاوت بود و این گوشی نتوانست بدون آسیب از این آزمایش خارج شود.

در آزمایش انجام شده، آب از دوبین جلویی و کناره‌های صفحه نمایش وارد گوشی می‌شود و در عملکرد آن مشکل به وجود می‌آورد. حتی آن‌قدر آب وارد گوشی می‌شود که با خارج کردن محل سیم‌کارت، آب از آن خارج می‌شود. شاید فکر کنید که گوشی مورد آزمایش قرار گرفته، خراب بوده یا مشکل داشته است. این آزمایش‌ها روی یک مدل دیگر از گلکسی S7 Active هم اجرا می‌شوند و نتیجه آن دقیقا مانند مدل قبلی بود.

Galaxy-S7-Active-2

افرادی که این آزمایش را انجام داده‌اند، با سامسونگ تماس گرفته‌اند و این شرکت گفته که روی این موضوع تحقیق خواهد کرد. گوشی S7 Active در حالی با این مشکل مواجه شد که مدل‌های معمولی در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و با مشکل مواجه نشدند. البته این احتمال وجود دارد که شرایط فشار آب در تست جدیدی که روی مدل Active صورت گرفته با فشار آب در تستی که روی گوشی‌های گلکسی S7 انجام شده، متفاوت باشد. حتی این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی مورد آزمایش قرار گرفته مشکل داشته‌اند. این خبر درحالی منتشر شد که سامسونگ بروزرسان اندروید ۶.۰.۱ را برای مدل قبلی این گوشی که گلکسی S6 Active نام داشت، منتشر کرده است. این بروزرسان ۱.۴ گیگابایت حجم دارد و به صورت OTA قابل دانلود است.

‌‌‌

منبع: Android Police – Poketnow

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Ali S

    اگه یه شرکت دیگه بود الان صفحه خالی بود
    ولی چون سامسونگ بوده ریختن اینجا
    حالا آخر سال میبینیم که برخلاف اینهمه دشمنی شما سامسونگ بازم اول میشه

  2. mahdi

    سلام . من یه سامسونگیم و samsung galaxy s7 edge رو تازه خریدم حدود ۲ هفته . تو بازار با lg g5 کار کردم و آیفون سیکس اس و اس ای هم کار کردم به درد نمیخوردن . هیچ تعصبیم ندارم . گوشی من زیر آب میمونه تا ۱.۵ ساعت و هیچ مشکلی هم نداره . الکی دروغ نگین سامسونگ بالاترین کیفیت رو داره اینقد توهین نکنین . مگه وقتی گقتن آیفون سیکس خم میشه ما چیزی گفتیم یا وقتی گقتن هواوی رابط کاربریش خرابه ! یا وقتی که گفتن… پس لطفا احترام بزارین

  3. ابوالفضل عظیمی

    نه اصلا اینطور نیست من تکذیبش میکنم .دروغه!!

    الکی مثلا من یکی از طرفداران پرو پا قرص سامسونگ هستم.

  4. ابوالفضل عظیمی

    با سلام.واقعا گل گفتید برادر امین«سامسونگیا کجان. حالا اپل.سونی یا الجی بود میریختن اینجا »

    1. Nima

      نوکرتم

  5. حمید

    انتظار کیفیت ساخت بالا از محصولات سامسونگ، توقعی ست بی جا!

  6. nima

    سامسونگیا کجان. حالا اپل.سونی یا الجی بود میریختن اینجا .

  7. hamedevil4

    سامسونگ همیشه وسیله هاش درحد پاین متوسط هستن
    و قیمت های بالا دارن
    گوشی ضد اب فقط سونی کیفیت بالا
    قیمت پاین

    1. سهیل

      والا تا جایی که ما یادمون میاد سونی بیانیه داده بود که گوشی های مارو زیر آب نبرین

      1. حمید

        لطفا بیانه سونی را برای حمایت از سامکپ جعل نکنید… سونی گفته بود زیر آب ببرید ولی با گوشی زیر عمق آب کار نکنید. یعنی گوشی ضد آب هست ولی اینکه زیر عمق آب باهاش کار کنید احتمالا به خاطر اختلاف دمای داخل و بیرون حین کار و ضریب انبساط شیشه و فلز بدنه و فشار آب مشکل پیدا کنه.که البته طبیعیه… البته باید بگم در حالت معمول که در زیر سطح آب و بارش باران و دوش آب هم کار کنید مشکلی پیدا نمیکنه… این تجربه خودم بود و بررسی های انجام شده توسط بقیه کاربرا….

  8. کامران

    همه گوشی های سامسونگ اشغاله… حالا اگر مثلا برای سونی همچنین مشکلی تو تست آب اتفاق می افتاد، کاری میکردند که سونی در شرکتش را ببنده… ولی چون سامسونگه، میره برای بررسی و دلیلش هم گفته میشه: احتمالا این دو تا که تست شده فقط مشکل داشتن…

    1. ashina

      آفرین. دقیقا

    2. reza

      دقیقا

    3. سهیل

      دوست عزیز شما برو تست S7 16 ساعت زیر آبو ببین بعد بیا اینجا نظر بده، اگه همچین مشکلی پیش بیاد ببرین گارنتی یه دونه نو بهتون میدن نه اینکه مثل سونی بیانیه بدن که گوشی رو الکی زیر آب نبرین

      1. مانی

        آقا، سامک گند زده با این چیزا درست نمیشه… سونی هم گفته زیر عمق آب با هاش کار نکنید تا احتمالا و شاید احتمالا و نه صد درصد مشکل پیدا نکنه. البته من تست کردم و با مشکلی مواجه نشدم… یعنی زیر آب راحت فیلمبرداری کردم و بدون مشکل…. سونی فوق العاده است … و اگر تجربه استفاده از گوشی های پرچمدار سونی را ندارید، زحمت کامنت گذاشتن را نکشید چون خودتون را ضایع میکنید….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه