سامسونگ هنوز از ضدآب بودن S7 Active دفاع می‌کند

۲ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته‌های گذشته مجله Consumer Reports دست به بررسی ادعای سامسونگ درباره ضد آب بودن گوشی‌های گلکسی S7، گلکسی S7 Edge و گلکسی S7 Active زد. نتایج این آزمایش نشان داد گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge طبق ادعای سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم‌اند اما گلکسیS7 Active  نتوانست بدون آسیب از این آزمایش بیرون بیاید.

حال شرکت سامسونگ جوابیه‌ای منتشر کرده و در آن عنوان کرده که گلکسی S7 Active تست‌های متعددی را از سرگذرانده است و توانسته از آن‌ها موفق بیرون بیاید.

طبق آنچه شرکت سامسونگ اعلام کرده است این گوشی واقعا گواهی‌نامه IP68 دارد و طبق این گواهی‌نامه ضد آب و ضد گرد و غبار است. سامسونگ مدعی شده کاملا از ضد آب بودن این گوشی دفاع می‌کند و هر نمونه از گوشی‌هایی از گلکسی S7 Active که تحت شرایط مشخص عنوان شده در برابر آب مقاوم نباشند را تعویض خواهد کرد.

براساس آنچه سامسونگ پیشتر عنوان کرده این گوشی در عمقی معادل ۱.۵ متر در حدود ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد.

حال دو فرضیه وجود دارد، یا سامسونگ درباره ضد آب بودن گلکسی S7 Active صادق است و آزمایش مجله Consumer Reports درست نبوده (شاید هم آن دو گوشی مشخص که در این آزمایش شرکت داشتند نمونه‌های معیوبی از S7 Active بوده‌اند) و یا آنکه سامسونگ در این مورد با مشتریانش صادقانه برخورد نکرده است. به هر حال فعلا جهت احتیاط اگر از این مدل استفاده می‌کنید تا روشن شدن بیشتر مساله بهتر است گلکسی S7 Active تان را در معرض جریان آب قرار ندهید.

منبع: AndroidAuthority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Ali S

    دوستان، نمیخوام کاملا تکذیب کنم و اگه سامسونگ دروغ گفته باشه ناراحت میشم. ولی سامسونگ وقتی تونسته گوشی های اس۷ و اس۷ اج رو کاملا ضد آب بسازه، دلیلی نداره که نتونسته باشه این گوشی رو ضد آب بسازه.
    و دوستان! کاربرد اصلی ویژگی ضد آب بودن اینه که اگه یه لیوان آب ریخت رو گوشیتون یا اشتباهن گوشیتون در آب افتاد، و اگه کثیف شد و خواستید اونو بشورید، اگه بردینش زیر بارون، گوشی تون سالم بمونه. نه این که شما به عمد برید تو استخر و با هاش بازی کنید!!!
    ممنون موفق باشید

  2. Avatar بنیامین ت.د

    من فکر نمیکنم شرکت بزرگی مثل سامسونگ به کاربرهاش دروغ بگه
    و البته نباید هم روی زد اب بودن موبایل ها تا چند سال اینده حساب باز کرد
    با این که من خودم از طرفدارای اپل هستم و میگم سامسونگ اوایل کارش از روی اپل کپی برداری زیاد کرده اما خوب از نظر من شرکت بزرگیه و به کاربرهاش دروغ نمیگه
    این نکته هم هست که به هیچ عنوان نمیشه به این ازمایش هایی که اشخاص انجام میدن اعتماد کرد شاید مجله Consumer Reports میخواسته سامسونگ رو خراب کنه
    به هر حال بهتره مردم مواظب موبایل هاشون باشن موبایل برای استفاده توی دریا ، استخر ، وان حمام ، دوش و … ساخته نشده
    تا زمانی که روی گوشی ها دکمه باشه جای کابل و سوکت نمیشه گفت گوشی ۱۰۰٪ ضد اب هست برای این که بخوایم بگیم گوشی ضد اب شده باید همه راه های نفوذ اب به گوشی بسته باشه مثل طرحی که اپل میخواد پیاده کنه اول هدفون حذف بشه بعد شارژر بیسیم کمکم دکمه ها جاشونو به دکمه های پیشرفته تر میدن که قابلیت تشخیص فشار داره و با فشار کار میکنه بعدم تمام راه ها بسته میشه اون موقع تازه ضداب بودن میتونه جدی بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه