اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری GoPro Hero 5 لو رفت

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه شایعات مختلفی درباره‌ی نسل جدید دوربین‌های ورزشی شرکت «گوپرو» (GoPro) که GoPro Hero 5 نام دارد، منتشر شده که در بین آن‌ها به توانایی فیلم‌‌برداری ۳D این محصول اشاره شده بود. حتی می‌دانستیم که یک صفحه نمایش لمسی هم برای آن در نظر گرفته شده است. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده با مشخصات سخت افزاری این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

دوربین ورزشی GoPro Hero 5 با کیفیت ۴K فیلم‌برداری می‌کند.

این دوربین همراه با باتری ۱۱۸ گرم وزن دارد و بدون باتری وزن آن به ۹۰ گرم می‌رسد. دوربین ورزشی GoPro Hero 5 در ابعاد ۶۲ در ۴۴.۶ در ۳۳.۷ میلی‌متر ساخته شده و از پورت USB Type-C و پورت HDMI بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های دوربین جدید شرکت گوپرو می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی SD تا ۶۴ گیگابایت اشاره کرد. همچنین در اطلاعات جدید بار دیگر وجود صفحه نمایش لمسی روی آن تایید شده است.

Go-Pro-5-2 Go-Pro-5-3

در ادامه‌ی این اطلاعات گفته شده که دوربین GoPro Hero 5 توانایی فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارد. همچنین با کیفیت ۲.۷K می‌توان با سرعت ۶۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کرد.  می‌توان با کیفیت ۱۱۴۰p با سرعت ۸۰ فریم برثانیه و با کیفیت Full HD‌ با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کرد. البته در اطلاعات جدید به وجود قابلیت فیلم‌برداری ۳D‌ این محصول اشاره نشده است.

یک باتری ۱۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی برای دوربین گوپرو جدید در نظر گرفته شده و مشخص شده که این محصول از Wi-Fi و بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

Go-Pro-5-4

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه