جدال دوباره مک و پی سی: مایکروسافت کارایی مک را به کلاه گربه تشبیه می کند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

 

مایکروسافت همین یک ماه پیش آیپد پرو را به شدت تحقیر کرد و حالا دوباره می‌خواهد آتش جنگ بین مک و  پی سی را روشن کند. این‌بار مایکروسافت یک آگهی تلویزیونی غیرمتعارف در قالب موزیکال ساخته که خریدارهای مک‌بوک را متقاعد کند که در عوض سرفیس پرو ۴ بخرند. مایکروسافت بیشتر ‌مقایسه‌هایی را به‌کار می‌گیرد که این شرکت دو سال پیش در شروع مجدد جدال بین مک و پی سی استفاده کرده بود.

 

 

کیبورد جدا شدنی، قلم و صفحه‌ی لمسی مهم‌ترین نکته‌‌های فروش هستند و مایکروسافت در این آگهی بازرگانی مک‌بوک ایر را به کندتر و سنگین‌تر بودن و کمی مربع بودن متهم می‌کند. ” و کارایی آن به اندازه کارایی کلاه برای گربه‌تان است”. حالا فصل مدرسه‌هاست و تعطیلات هم به‌آرامی نزدیک می‌شوند، بنابراین واضح است که امسال چه نوع تبلیغاتی از سرفیس  را قرار است به طور مداوم روی صفحه‌ی تلویزیون ببینیم.

 

مایکروسافت از ترفندهای مقایسه‌ای دوسال پیش استفاده کرده است، و آگهی‌هایی ساخته که در آن‌ها آیپد، سیری و مک‌بوک ایر را تحقیر می‌کند.

 

 

منبع: The Verge
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

‌‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    سلام
    به دور از هر گونه تعصبی باید گفت که کسانی که از نرم افزارهای حرفه ای استفاده میکنند محصولات اپل به درد انها نمی خورد حتی با نصب ویندوز بر روی مک. چون به شدت کارایی سخت افزاری پایین می اید.شما حتی در خارج از ایران نیز نمی توانید نرم افزارهایی مانند سالیدورک را بر روی مکی نصب کنید.
    خرید هر یک از این محصولات با توجه به نیاز کاربر می باشد.سر فیس واقعا محصول خوبی است.

  2. Avatar mohsen

    من رو مک بوک ایرم هم مک دارم هم ویندوز و بهتر از هر کسی تفاوت این دو سیستم عامل و تفاوت این دو دستگاه رو به دلیل کار کردن با هر دو دستگاه میدونم
    مک بوک خیلی بهتر از سرفیس هست و کار با اون و با سیستم عامل مک به خاطر قابلیت هایی که داره و سرفیس نداره راحت تره

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه