پوشش زنده‌ی کنفرانس گوگل در دیجی‌کالا مگ (کنفرانس به پایان رسید)

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امشب شاهد برگزاری کنفرانس شرکت گوگل خواهیم بود. کنفرانسی که در آن دو تلفن همراه هوشمند Pixel و Pixel XL معرفی می‌شوند که جایگزین گوشی‌های نکسوس به حساب می‌آیند. این دو محصول در اندازه‌های ۵ اینچ و ۵.۵ اینچ راهی بازار می‌شوند و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند. اندروید ۷.۱ هم یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این محصولات به حساب می‌آیند؛ اما این دو دستگاه تنها چیزهایی نیستند که در این کنفرانس معرفی می‌شوند.

در شایعات گفته شده که باید منتظر سیستم عامل جدید گوگل هم باشیم. سیستم عاملی که فعلا با نام «اندرومدا» (Andromeda) شناخته می‌شود و از ترکیب دو سیستم عامل اندروید و کروم به وجود آمده است. هنوز چیز زیادی از اندرومدا نمی‌دانیم و باید منتظر معرفی گوگل باشیم. شاید دستگاه جدیدی هم به همراه این سیستم عامل معرفی شود. قبلا گفته شده بود که هواوی در حال ساخت تبلت جدیدی با این سیستم عامل است.

از طرف دیگر دنیای واقعیت مجازی و پلتفرم DayDream هم نقش پررنگی در کنفرانس گوگل خواهد داشت. پس قطعا با ویژگی‌های این برنامه و چیزهایی که برای آن ساخته شده‌اند، بیشتر آشنا می‌شویم.

دستگاه هوشمند Google Home هم در مراسم حضور خواهد داشت. دستگاهی که برای به وجود آمدن خانه‌های هوشمند ساخته شده و به نوعی نقش یک دستیار صوتی در خانه‌ها را ایفا می‌کند. حالا باید ببینیم گوگل چه برنامه‌هایی برای این دستگاه دارد. البته نباید کروم‌کست جدید با قابلیت پخش ۴K و روتر Google Wi-Fi را هم نادیده بگیریم.

کنفرانس گوگل در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب برگزار می‌شود و ما قصد داریم آن را به صورت زنده برای شما پوشش دهیم. پس امشب همین‌جا با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و خبرهای گوگل را دنبال کنید.

‌‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    این گوشی کی ب بازار ایران میاد یا اصن میاد؟
    رجیستر میشه یا نه؟ ????

  2. Avatar حامد رحمتی

    با تشکر از تیم قدرتمند شما برای پوشش دهی خیلی خوب کنفراس امشب گوگل،
    واقعا لذت بخش بود …

  3. Avatar abbas

    عالی بود مرسی از گروهتون-

  4. Avatar مهدی

    باتری این گوشی تا ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه گوشی را روشن نگه نمی‌دارد. با ۱۵ دقیقه شارژ باتری، گوشی ۷ ساعت کار خواهد کرد.

  5. Avatar محمد زمان

    آقا یه نکته اون گوشی توی جیب اون آقاهه که دستش نوشیدنیه چیه خیلیر شبیه پیکسل میمونه

  6. Avatar امیر

    سلام
    همچنان منتظریم

  7. Avatar پارسا

    سلام موفق باشید

  8. Avatar Salar Montazeri

    امروز روز گوگل هست منتظر پیکسل ها هستیم !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه