HTC در سال ۲۰۱۸ گوشی‌های کمتری معرفی می‌کند

۱۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی HTC
HTC تصمیم دارد نسخه‌ی ضعیف‌شده‌ای از گوشی HTC U11 پلاس را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ معرفی کند.

کمپانی HTC در حال حاضر پس از واگذار کردن قسمت بیشتر کارکنان بخش موبایلش به گوگل، دورانی سختی را می‌گذراند. با این حال این کمپانی تایوانی برنامه‌ای برای ورود قدرتمند دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند دارد. البته به نظر می‌رسد این برنامه در سال ۲۰۱۸ محقق نخواهد شد.

بر اساس منابع خبری صنعت گوشی هوشمند، HTC در سال ۲۰۱۸ میلادی تعداد محدودی گوشی هوشمند جدید عرضه خواهد کرد. بخش‌های تحقیق و توسعه و بازاریابی این شرکت روی ساخت یک گوشی پرچم‌دار و تعداد اندکی گوشی اندرویدی میان‌رده تمرکز خواهند کرد که سال آینده معرفی می‌شوند.

HTC تصمیم دارد برای بهبود بخشیدن حضور خود در بازار گوشی‌های میان‌رده، نسخه‌ی ضعیف‌شده‌ای از گوشی +HTC U11 را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ معرفی کند. بر همین اساس می‌توانیم در نمایشگاه CES 2018 که حدود یک ماه دیگر تا آن مانده منتظر معرفی رسمی این گوشی جدید باشیم.

برنامه‌ی HTC برای سال ۲۰۱۸ همچنین شامل معرفی یک گوشی پرچم‌دار جدید می‌شود که به احتمال زیاد HTC U12 نام خواهد داشت. گفته می‌شود گوشی HTC U12 به یک صفحه‌نمایش QHD همراه با پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین دوتایی مجهز خواهد بود.

هر چند زمان دقیق معرفی گوشی HTC U12 مشخص نیست، به احتمال زیاد می‌توانیم در ماه فوریه یا اوایل ماه مارچ سال ۲۰۱۸ منتظر دیدن آن باشیم؛ یعنی زمانی که بیشتر کمپانی‌های گوشی‌سازی پرچم‌داران جدید خود را معرفی می‌کنند.

منبع: Phone Arrena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه