دو گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus به‌زودی معرفی می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی گوشی معرفی نشده‌ی Moto G5 وارد سازمان FCC کشور آمریکا شده تا بتواند مجوز‌های لازم را به دست بیاورد. براساس اطلاعاتی که از این سازمان لو رفته، گوشی Moto G5 به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تکنولوژی Turbo Charging مجهز شده است. در ادامه گفته شده که این گوشی با یک دانگل DTV راهی بازار می‌شود که یک گیرنده‌ی تلویزیون به حساب می‌آید. گفته شده که این گوشی به NFC و سیستم پرداخت موبایلی Android Pay هم مجهز شده است.

در کنار گوشی Moto G5 به  نظر می‌رسد که گوشی دیگری با نام Moto G5 Plus هم در دست ساخت است. گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ روی آن قرار گرفته است. این تراشه‌ یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 را در خودش قرار داده است. چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در شایعات به این موضوع اشاره شده که G5 Plus باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با تکنولوژی Turbo Charging دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده است.

تفاوت میان G5 و G5 Plus در میزان رم و کیفیت دوربین جلو است. گفته شده گوشی G5 سه گیگابایت رم دارد. به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی این دو گوشی خواهیم بود.

منبع: motog3

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه