تمام آیفون‌های سال ۲۰۱۷ به کابل لایتنینگ مجهز خواهند بود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درباره‌ی این موضوع که آیفون‌های سال ۲۰۱۷ با چه ویژگی‌هایی راهی بازار می‌شوند، حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. چند روز پیش گفته شده بود که این آیفون‌ها به پورت USB Type-C مجهز می‌شوند؛ اما به نظر می‌رسد که احتمال این که واقعا چنین اتفاقی رخ بدهد، بسیار کم است.

امروز «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou)‌ از سازمان تحقیقاتی KGI‌ گفته که اپل به جای عوض کردن پورت لایتنینگ با پورت USB Type-C، کابل لایتنینگی که به همراه این گوشی‌ها عرضه می‌شود را تغییر داده تا بتوان با همین پورت از تکنولوژی شارژ سریع استفاده کرد. گفته شده که اپل برای تکنولوژی شارژ سریع آیفون بعدی از چیپ‌های شرکت Cypress‌ استفاده کرده که می‌توانند سریع‌تر از پورت USB Type-C ‌گوشی را شارژ کنند.

البته به این موضوع هم اشاره شده که گرچه اپل توانسته سرعت شارژ سریع را افزایش دهد؛ اما هنوز نتوانسته سرعت انتقال اطلاعات به وسیله‌ی کابل‌های لایتنینگ را بیشتر کند. این موضوع یکی از نقاط ضعف پورت لایتنینگ در مقایسه با USB Type-C‌ به حساب می‌آید.

حالا باید منتظر اطلاعات بیشتر از آیفون‌های بعدی که به احتمال زیاد آیفون ۸ هم در بین آن‌‌ها خواهد بود، باشیم. البته شایعه شده که اپل در فروردین ماه مدل جدید آیفون SE‌ را هم معرفی می‌کند.

منبع: appleinsider

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    درود

    شرکت اپل با متفاوت بودت اتصالاتش داره درآمد کسب میکنه و نمیخواد جلو سود خودش بگیره
    اگر این نوع خودخواهی ها وجود نداشت علم سریعتر پیشرفت میکرد .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه