از آیفون ۸ در خرداد ماه رونمایی می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iphone

تا کنون اخبار زیادی از پرچم‌دار بعدی اپل، یعنی آیفون۸ شنیده‌ایم و پیش‌بینی‌ها بر آن بود که شهریور امسال این گوشی معرفی شود، ولی در کمال تعجب جی‌پی مورگان اعلام کرده است که ماه آینده و هم‌ زمان با معرفی iOS 11 ، از آیفون ۸ در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۱۷(WWDC)  رونمایی خواهد شد.

با این‌که معمولا نسل‌های جدید آیفون در خرداد ماه معرفی نمی‌شدند، اپل می‌خواهد برای تحریک و ایجاد هیجان در مشتری‌هایش این کار را سریع‌تر انجام دهد و پر واضح است که این تصمیم بر فروش مدل‌های کنونی آیفون تاثیر بسزایی دارد.

آخرین باری که اپل در خرداد ماه از گوشی خود رونمایی کرد مربوط به آیفون۴ بود و همه مدل‌های جدید آیفون در ماه‌های شهریور و مهر معرفی شدند(به جز آیفون SE که اسفند ماه رونمایی شد). بنابراین معرفی آیفون۸ در خرداد ماه باعث شگفتی است. با این وجود حتی با معرفی زود هنگام این گوشی، اپل تا قبل از شهریور ماه آمادگی عرضه آن را ندارد.

به هر حال کنفرانس جهانی اپل در ۱۵ خرداد شکل می‌گیرد و خواهیم دید چقدر این اخبار به واقعیت نزدیک بوده است و اگر اپل بتواند بیش از ۱۲۰ میلیون آیفون ۸ بفروشد حتی رکورد محبوبیت آیفون ۶ را هم خواهد شکست. همان‌طور که مینگ چی کو تحلیل‌گر موسسه KGI Securities  معتقد بود آیفون ۷ جذابیت خیلی زیادی برای فروش ندارد درباره آیفون ۸ متفاوت فکر می‌کند. طبق نظر این کارشناس، صفحه‌نمایش‌های جدید OLED خمیده و تکنولوژی شارژ بی‌سیم که ادعا می‌شود با تمام تکنولوژی‌های قبلی متفاوت است می‌تواند ویژگی‌های بسیار جذابی برای آیفون ۸ باشد و باعث رکوردشکن شدن این گوشی شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar فتانه

    بچه ها اپل قابلیت شارژ بی سیم داره یعنی چی؟ میشه برام معنیش کنید؟

    1. Avatar sajad

      توی گوگل بنویس
      galaxy s8 wireless charging
      عکسایی میاره ببینین متوجه میشین

  2. Avatar mahdi

    بنظر من که آیفون۸ گوشی خوبی از اب در میاد ولی انقدر سامسونگ و خراب نکنید سامسونگ خیلی گوشی خوبیه توی گوشیای اندرویدم حرف اولو میزنه از لحاظ کارکردم راحت ترین سیستم و داره . با اپل کار کردم ولی زیاد خوشم نیومده ولی از آیفون ۸خوشم اومده چون صفحه خمیده داره

  3. Avatar amir abbas

    وای بیاد عااااااالی میشه
    منتظرشم که بیاد ۷ پلاس رو بفروشم اونو بگیرم
    همه گوشی ها خوب هستن خبدر این شکی نیست و سلیقه ایه
    اما سیستم اپل خیلی خاصه و کار باهاش واقعا فوق العادست
    فقط باید باهاش کار کنین که بفهمین چیه…

  4. Avatar ///mahdispd

    میترسم اینم مثله سامسونگ زود رونمایی کنه بترکه

  5. Avatar زینب

    پس ۷s چی؟

    1. Avatar amir abbas

      دیرتر گفتن میاد
      یه جا دیگه هم شنیدم که گفتن ممکنه ارائه نکنن ۷ اس رو

  6. Avatar ارش

    اگه گفتید اپل به چی معروف بزارید بگم تقلید از اپل کار همیشگی سامسونگ است

    1. Avatar سان.

      بلههه همه میدونن که برای اولین بار در کیهان اپل شارژ بیسم ، OLED،و خمیدگی صفحه رو خلق کرده!!

  7. Avatar احمد

    سلام
    در اینکه اپل محصولات با کیفیتی تولید میکنه شکی نیست ولی دیگه یسریا یجوری از اپل حرف میزنن که انگار این شرکت از فضا اومده.مثلا گفته میشه آیفون ۸ بخاطر صفحه نمایش اولد و شارژ بیسیم جذاب خواهد بود.اگر بتونه حسگر اثر انگشت رو با صفحه نمایش ادغام کنه یه حرکت بسیار روبجلو کرده وگرنه صفحه نمایش اولد و شارژ بیسیم و صفحه نمایش بدون حاشیه که فقط مال اپل نیست.

    1. Avatar abbas.ipa

      اگه واقعا تجربشو داشته باشی میبینی که واقعااااا ی چیز دیگست.یک بار امتحانش تا اخر عمر باهاشی.من طرفدار خیییییلی قوی سامسونگ بودم اما یکبار ایفون گرفتم و اپلی شدم.ولی باز میگم بعد اپل فقط سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه