از Forza به واقعیت؛ پیش فروش قوی‌ترین مدل پورشه ۹۱۱ تمام شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین ده روز پیش بود که با اخبار متنوع از مراسم E3 همراه بودیم؛ بازی‌های ویدیویی هیجان‌انگیزی که هر کسی را وسوسه به خرید و بازی‌ با آن‌ها می‌کند. در همین حال، آخرین نسخه بازی Forza هم رونمایی شد. البته فقط Forza نبود که در این مراسم رونمایید؛ چراکه جدیدترین مدل پورشه به اسم ۹۱۱ GT2 RS هم به روی سن آمد و برای اولین بار از آن رونمایی شد. خودرو شاخص بازی Forza 7 که تصویرش را هم می‌توانیم روی کاور آن ببینیم.

گفته شده بود که تولید این خودرو محدود به هزار دستگاه است و قیمت نهایی آن احتمالا ۲۶۰ هزار یورو در آلمان یا معادل ۲۸۹ هزار دلار خواهد بود. نکته جالب این است که پیش‌فروش این خودرو به سرعت تمام شد و این امر نشان می‌دهد که این محصول هیجان‌انگیز پورشه چقدر میان علاقمندان ثروتمند محبوب و پرطرفدار است!

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه از ویژگی‌های این خودرو برایتان بگوییم، بهتر است به قلب قدتمند این آلمانی مغرور اشاره کنیم. در زیر درب موتور پورشه ۹۱۱ جی‌تی ۲ آر‌ اس، یک پیشرانه ۶ سیلندر تخت مجهز به سامانه پرخوران تویین توربوشارژ قرار گرفته که ۳.۸ لیتر حجم دارد. به لطف قرارگرفتن این پیشرانه قدرتمند، توربوهای بزرگ و سیستم اگزوز تیتانیوم سبک در این مدل پورشه، شاهد تولید حداکثر قدرت ۷۰۰ اسب‌بخار هستیم.

یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه هم این اشتوتگارتی دوست‌داشتنی را همراهی می‌کند. انتقال نیرو در این اتومبیل تنها به چرخ‌های عقب صورت می‌گیرد. آیرودینامیک بالای این خودرو باعث می‌شود که کم‌ترین تلفات را در تولید و توزیع نیرو داشته باشد. از آن جایی که شانس خرید و نشستن پشت فرمان این خودرو را نداریم، پورشه هم آستین‌هایش را بالا زد و برای طرفداران خود، مدل ۹۱۱ GT2 RS را در بازی Forza 7 شبیه‌سازی کرد. شاید با این تلاش، علاقمندان بتوانند تجربه شبیه‌سازی موفق این خودرو را حداقل در محیط غیرواقعی تجربه کنند.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه