آیا لکسوس برای رقابت با مرسدس‌ S کلاس برنامه‌ای درپیش دارد؟

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال جواب تیتر هستید بگذارید همین ابتدا پاسخ دهیم، بله! لکسوس می‌خواهد با مدل جدید از سری LS جواب محکمی به محصول بااصالت و لوکس S کلاس دهد. در تازه‌ترین اخبار خودرو، تصاویر جاسوسی از اتاق LS گرفته شده که نشان می‌دهد شرکت لکسوس در حال آزمون و ارزیابی محصول جدیدش است.

۲۸ سال پیش یعنی در سال ۱۹۸۹ میلادی، شرکت لکسوس توسط مدیرعامل وقت تویوتا راه‌اندازی شد.  این شرکت به عنوان زیرمجموعه تویوتا، خودروهای لوکس و گران‌قیمت به بازار جهانی عرضه می‌کند. حالا در تازه‌ترین خبرها، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی مدل ۲۰۱۸ از سری LS را به بازار جهانی عرضه کند که می‌تواند رقیبی جدی برای همتای آلمانی خود یعنی مرسدس‌ S کلاس AMG محسوب می‌شود.

اگر دوست دارید در مورد مشخصات فنی این اتومبیل بدانید، بد نیست به قلب قدرتمند این سدان لوکس ژاپنی اشاره کنیم؛ پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر که می‌تواند حداکثر توانی معادل ۶۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتون‌متر تولید کند. مرسدس S63 از موتور ۸ سیلندر تویین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب‌بخار و S65 از موتور ۱۲ سیلندر تویین توربو با توان ۶۲۱ اسب‌بخار بهره می‌برند. با مقایسه‌ی اعداد و ارقام موتور می‌توانیم روی کاغذ به قدرت بالای موتور ۸ سیلندر لکسوس پی ببریم!

تصاویر جاسوسی گرفته شده از حفظ اصالت زبان‌طراحی این خودروساز ژاپنی خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد لکسوس با رسیدن به فرمول جدیدی از طراحی توانسته محصولات خود را با سبک‌ ویژه‌ی خودش به مشتریان کشورهای مختلف معرفی کند؛ استفاده از خطوط تیز و المان‌های شکسته در بخش‌های مختلف مثل چراغ‌های جلو، جلوپنجره، دریچه‌های هوا و آینه‌های جانبی.

از طرفی با وجود حفظ اصالت در اتاق جدید LS شاهد به‌روزرسانی‌هایی در فرم دریچه‌های هوا، خطوط منحنی بدنه و بخش تیز داخلی چراغ‌های جلو هستیم. در نمای پشتی فرم چراغ‌ها فرق کرده‌اند و باریکتر و کشیده‌تر شده‌اند. هم چنین از ظاهر سپر پشتی این خودرو پیداست که به دلیل شباهت با مدل‌های هیبریدی، احتمال عرضه‌ی نمونه هیبریدی از این مدل نیز وجود دارد. هنوز در مورد قیمت و مشخصات فنی کامل این خودرو، اطلاعات زیادی منتشر نشده است. در ادامه با آلبوم تصاویر گرفته شده از این خودرو همراه باشید

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    باید ببینیم از لحاظ طراحی داخلی هم میتونه با مرسدس رقابت کنه یا نهه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه