جرمی کلارکسون راهی بیمارستان شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جرمی کلارکسون مجری فعلی برنامه‌ی گرندتور و مجری سابق تاپ‌گیر راهی بیمارستان شده است. دلیل بیماری او عفونت و تورم ریه گزارش شده است.

کافی بود بعد از ریچارد هموند، مجری اصلی برنامه یعنی جرمی کلارکسون هم به دردسر بیفتد. همین چند وقت پیش، هموند با خودروی کانسپت مارک وان به دره‌ سقوط کرد و جان سالم به در برد. با این حال زانوی او آسیب جدی دیده و ممکن است تا یک سال در راه رفتن و دویدن مشکل داشته باشد. حالا سلامتی جرمی کلارکسون بخاطر عفونت ریوی به خطر افتاده است. او در مدت استراحت از فیلم‌برداری برنامه گرندتور، با خانواده‌اش به اسپانیا سفر کرده بود. در این سفر او با مشکل ریوی روبرو شد.

پست اینستاگرامی جرمی کلارکسون

او در اکانت رسمی اینستاگرام خود، عکسی منتشر کرد که نشان می‌دهد در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد. کلارکسون پس از دیدن کامنت‌های محبت‌آمیز هواداران اینستاگرامی خود، در سایت DriveTribe تشکر کرد. Drive Tribe وب‌سایتی ویژه برای سه مجری برنامه‌ی گرندتور است. او پس از تشکر از هوادارن خود گفت: “به نظر می‌رسد برای مدتی نمی‌توانم فعالیتی داشته باشم. این خیلی من را اذیت می‌کند، چون از سال ۱۹۷۸ تا الان حتی یک روز هم نشد که فعالیت کاری نداشته باشم”. هنوز مشخص نیست دلیل بروز بیماری او چیست اما جالب است که در کامنت‌ها، هوادارن از جرمی خواسته‌اند که دیگر سیگار نکشد. خیلی‌ها هم ابراز نگرانی کرده‌اند که آیا ساخت گرندتور ادامه پیدا می‌کند یا نه؟

حالا با صدمه دیدن دو عضو از کادر مجرب مجری گرندتور، باید دید که آینده‌ی برنامه چه‌طور پیش‌ می‌رود. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: MotorAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ///mahdispd

    این برنامه انگار مورد نفرین قرار گرفته!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه