اطلاعات تازه از مدل‌های جدید ZenFone 4 ایسوس لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت ایسوس خیلی تصادفی اطلاعات گوشی‌های معرفی نشده خانواده ZenFone 4 را روی سایت شعبه فرانسه خودش قرار داد. در این اطلاعات گفته شده که ایسوس در کنار ساخت گوشی ZenFone 4 روی گوشی‌های ZenFone 4 Selfie، ZenFone 4 Selfie Pro و ZenFone 4 Max کار می‌کند.

گوشی ZenFone 4 به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت HD مجهز شده است. تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ روی آن قرار گرفته و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری این محصول هم ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. گفته شده این گوشی از دوربین دوتایی بهره می‌برد که از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این محصول با قیمت ۴۹۹ یورو در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود.

ZENFONE 4 SELFIE

این محصول به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ مجهز شده و از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت HD بهره می‌برد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و دو دوربین جلوی دارد که از سنسورهای ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین پشت آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است. این محصول هم با قیمت ۲۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

ZENFONE 4 SELFIE PRO

محصول بعدی شرکت ایسوس از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ برخوردار است و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD دارد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روی آن دیده می‌شود. دوربین جلوی این محصول هم دوتایی است و از سنسورهای ۲۴ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین پشت هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی با قیمت ۳۹۹ یورو راهی بازار می‌شود.

ZENFONE 4 MAX

آخرین محصول ایسوس هم که ZENFONE 4 MAX نام دارد از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت HD برخوردار است.  ۳ گیگابایت رم دارد و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روی آن دیده می‌شود که البته با کارت حافظه می‌توان آن را ارتقا داد. باتری این محصول ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. دوربین جلوی دوتایی دارد که از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. قیمت این تلفن همراه هوشمند هم ۲۹۹ دلار خواهد بود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه