فورد موستانگ کن‌بلاک به فورتزا ۷ می‌آید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر وقت صحبت از کن بلاک‌ می‌شود، احتمالا به یاد ماشین پرقدرت و حرکات نمایشی بی‌نظیرش در جیمکانا می‌افتید. حالا خبر خوش برای طرفداران این راننده و بازی‌های ویدیویی این است که در بازی فورتزا ۷ می‌توان با فورد موستانگ ۱۴۰۰ اسب‌بخاری کن بلاک رانندگی کرد!

از بین ۳۰۰ خودرویی که در بازی فورتزا ۷ دقیقا اعلام شده،  بیش از ۱۰۰ تای آن‌ها ماشین‌های آمریکایی است. حالا خبر رسیده که ماشین تمام عیار کن‌بلاک به این بازی اضافه می‌شود. در لیست خودروهای ویژه هونیگان قرار است خودروهای بی‌نظیری اضافه شوند که عبارتند از: فورد ماستنگ ۱۹۶۵، بلزر K5 مدل ۱۹۷۹، شورولت بل‌ایر ۱۹۷۸، شورولت نوا ۱۹۷۲، فورد اسکورت RS 1800 مدل ۱۹۷۸، مزدا RX-7 مدل ۱۹۹۲ و پورشه ۹۱۱ توربو ۱۹۹۱.

این خودروها به‌طور رایگان در دسترس علاقمندانی قرار می‌گیرد که بازی فورتزا موتوراسپرت ۷ را پیش‌خرید کنند. کن بلک در راستای این خبر گفت: من خیلی هیجان‌زده‌ام؛ نه فقط به‌خاطر این‌که طرفدارانم می‌توانند فورد موستانگ قدرتمند مرا برانند، بلکه این پکیج خودرو به بازی فورتزا اضافه می‌شود.

بازی Forza Motorsport 7 که در تاریخ ۳ اکتبر برای کنسول‌های اکس‌باکس و پی‌سی منتشر می‌شود، بیش از ۷۰۰ خودرو دارد که تا امروز نام ۳۰۰ مدل دقیق آن منتشر شده است. برای کسانی که عاشق حرکات نمایشی کن‌بلاک هستند، چه خبری بهتر از راندن فورد موستانگ ویژه‌ی او با قلب تپنده‌ی ۸ سیلندر خورجینی ۶.۷ لیتری و توان ۱۴۰۰ اسب‌بخار! در ادامه کلیپی از خودروهای ویژه در بازی فورتزا موتور ۷ و فورتزا هورایزن ۳ تماشا کنید.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه