آیپدپرو جدید به Face ID مجهز می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد

سنسور تشخیص صورت یا همان Face ID روی آیفون X یا همان آیفون ۱۰  قرار گرفته است. از آنجایی که آیفون از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره نمی‌برد با این روش می‌شود قفل گوشی را باز کرد. حالا به نظر می‌رسد که اپل از این سنسور روی  محصولات دیگر از جمله آیپد پروهای سال آینده استفاده کند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده این احتمال وجود دارد که آیپد پروهایی که در سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند به سنسور تشخیص چهره Face ID مجهز شده باشند. قرار گرفتن این سنسور روی آیپدهای جدید می‌تواند باعث تغییر ظاهری این محصولات هم بشود. آیا اپل قصد دارد حاشیه‌های صفحه نمایش آیپد پروهای جدید را کمتر کند؟ این احتمال وجود دارد که با این کار سنسور تشخیص اثر انگشت روی آیپدپرو جدید حذف شود تا کاربران با صفحه نمایش بزرگتری مواجه شوند و فضای بیشتری برای کار با این تبلت داشته باشند.

همچنین بعید نیست که اپل از صفحه نمایش OLED برای آیپدهای جدید خودش استفاده کند که باعث می‌شوند کیفیت تصویر بسیار بیشتر از مدل‌های قبلی باشد. به احتمال زیاد آیپدپروهای جدید در بهار سال ۲۰۱۸ معرفی و راهی بازار خواهند شد. هنوز چیزی درباره مشخصات سخت افزاری این محصولات منتشر نشده است.

 

منبع: macrumors
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه