دایرکت اینستاگرام به اپلیکیشنی مستقل تبدیل می‌شود

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، ممکن است به زودی شاهد جدا شدن بخش دایرکت از اینستاگرام باشیم. این بخش به اپلیکیشنی مستقل از اینستاگرام تبدیل می‌شود. به همین منظور، اینستاگرام در حال تست و ارزیابی بخش دایرکت به‌صورت مستقل از شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور خود است.

این روزها، استفاده از دایرکت اینستاگرام به بخش نسبتا پرکابردی برای بسیاری از کاربران تبدیل شده که به بهانه‌های مختلف، به دوستان و بعضا افراد ناشناس پیام خصوصی یا گروهی می‌دهند! حالا اخبار جدیدی به گوش می‌رسد، مبنی بر این که اینستاگرام قصد دارد برای بخش دایرکت، یک شخصیت جدید و مستقلی از اینستاگرام تعریف کند. طبق این برنامه، اینستاگرام همان شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور باقی می‌ماند و دایرکت مشخصا به یک برنامه‌ی مستقل و ویژه برای ارسال پیام تبدیل خواهد شد.

اسکرین شاتی که گرفتیم، بخش دانلود این برنامه را در محیط گوگل پلی نشان می‌دهد. درنظر داشته باشید این برنامه فعلا برای بازار ۶ کشور برای تست عرضه شده است.

به نظر می‌رسد اینستا برای انجام این کار بسیار مصمم است؛ چراکه به تازگی برنامه‌ی دایرکت برای ۶ کشور از جمله ایتالیا، پرتغال و ترکیه منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، کاربرانی که برنامه‌ی Direct را نصب کرده‌اند، بخش اینباکس اینستاگرام ناپدید شده و فقط از طریق برنامه‌ی مسنجر جدید می‌توانند پیام دهند. اگر اینستاگرام سرانجام نسخه‌ی جهانی این برنامه را معرفی کند، احتمال می‌رود که بعد از برنامه‌ی مسنجر فیس‌بوک و واتس‌اپ، به سومین مسنجر محبوب تبدیل شود.

یکی از مدیران اینستاگرام گفته که می‌خواهیم اینستاگرام را انحصارا به بخش ثبت لحظات کاربران تبدیل کنیم. حال با توجه به محبوبیت زیاد دایرکت، می‌خواهیم این بخش را از شبکه‌ی اجتماعی مستقل بسازیم.

آمار نشان می‌دهد، زمانی که بخش چت فیس‌بوک در داخل برنامه بود، حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه از آن استفاده می‌کردند. این درحالی است که آمار فعالیت بیش از ۱.۳ میلیاردی را نشان می‌دهد! درحال حاضر، دایرکت اینستاگرام ۳۷۵ میلیون کاربر ماهانه دارد. به نظر می‌رسد که اینستاگرام هم قصد دارد تا راه موفی مشابه فیس‌بوک را طی کند و کاربران بیشتری مجذوب آن شوند.

نظر شما درمورد جدا شدن دایرکت از برنامه‌ی اینستاگرام چیست؟

منبع: PhoneArena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عرفان

    برای کاربران ایرانی اصلا خبر خوشایندی نیس چون حتما فیلتر خوهد شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه