خبر اسکار گرفتن دی‌کاپریو رکورد بیشترین توییت درباره‌ی مراسم اسکار را شکست

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لحظه‌ای که لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) جایزه‌ی اسکار خودش را دریافت کرد، در همان دقیقه‌ی اول، ۴۴۰ هزار توییت در سراسر دنیا این خبر را منتشر کردند. با در نظر گرفتن این آمار، خبر اسکار گرفتن دی کاپریو به عنوان یک اتفاق در مراسم اسکار رکورددار بیش‌ترین تعداد توییت در دقیقه‌ی اول شد.

ضمن اینکه در همان شب مراسم، خبر اهدای جایزه به دی کاپریو در صدر گفت‌وگوهای بین کاربران فیسبوک در آمریکا قرار داشت.

لئوناردو تا حالا شش بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود و با این‌که اسکار گرفتن این هنرپیشه با توجه به توانایی‌ها و سابقه‌ی کاری‌اش بعید به نظر نمی‌رسید، اما از پرسروصداترین خبرهای اسکار ۲۰۱۶ بود و حواشی زیادی درباره این موضوع شکل گرفته بود.

از دیگر لحظه‌های هیجان‌انگیز مراسم اسکار امسال، یکی جایزه گرفتن Spotlight به عنوان «بهترین فیلم» بود و دیگری، برنده شدن Mad Max در بخش «تدوین صدا» که باعث شد مکس دیوانه در اسکار امسال شش اسکار را با خود به خانه ببرد. انگار امسال عدد «۶» نقش پررنگی در مراسم اسکار داشت.

پیش از این، رکورد خبر اسکار که بیش‌ترین توییت را داشت، متعلق به عکس سلفی «الن دی جنرس» (Ellen DeGeneres) بود که در مراسم ۲۰۱۴ همراه تعدادی از بازیگران گرفتند. این خبر در دقیقه‌ی اول، ۲۵۵ هزار بار توییت شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    سلام دیجیکالا
    چرا مطالب شما در پاکت ذخیره نمیشه؟
    لطفا برطرف کنید

  2. Avatar حسین اسکندری

    واقعن حق اش بود.. خیلی از فیلماشو دیدم.. نمدونم چرا اینقد طول کشید اسکار گرفتنش
    سال قبلم فوق العاده بازی کرده بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه