افتتاح بخشی مختص واقعیت مجازی در گوگل استور

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل که مدتی است روی حوزه‌ی واقعیت مجازی (Virtual Reality) کار می‌کند، به تازگی بخش ویژه‌ای را در گوگل استور (Google Store) به عرضه‌ی خدمات مرتبط با واقعیت مجازی اختصاص داده است.

در این بخش از گوگل استور، اپلیکیشن‌های مرتبط با واقعیت مجازی و نیز عینک‌های آن عرضه می‌شود. در این‌جا کاربران می‌توانند هدست مقوایی گوگل را به قیمت ۱۵ دلار، بسته‌ی مبتدی View-Master از شرکت ماتل (Mattel) را به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار و هدست شیشه‌ای گوگل Tech-C1 را به قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند.

هنوز قسمت مجزایی به اسم VR در نوارابزار بالای گوگل استور جاسازی نشده و فقط  یک بنر بزرگ روی صفحه‌ی اصلی گوگل استور به چشم می‌خورد.

هنوز قسمت مجزایی به اسم VR در نوارابزار بالای گوگل استور جاسازی نشده و فقط  یک بنر بزرگ روی صفحه‌ی اصلی گوگل استور به چشم می‌خورد که کاربران با کلیک روی آن وارد بخش فروشگاه VR این سایت می‌شوند. احتمالا افزودن این گزینه به نوارابزار بالای سایت، کمی به زمان احتیاج دارد.

این روزها شایعه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که گوگل می‌خواهد در سال ۲۰۱۶ یک هدست واقعیت مجازی در رقابت با Gear VR سامسونگ طراحی کند. همچنین، احتمالا این شرکت قصد دارد یک هدست استاندارد VR تولید کند که بدون نیاز به گوشی هوشمند یا کامپیوتر کار می‌کند. هنوز این خبرها به طور قطعی تایید نشده‌اند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه