تریلر جدید Game of Thrones را ببینید: ما همه مستحق مرگیم!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بهار هم از راه رسید و این برای طرفداران سریال Game of Thrones یعنی وقت رسیدن فصل ششم است! دو روز پیش شبکه‌ی HBO تیزر جدیدی از فصل ششم این سریال را منتشر کرد. این دومین تریلر برای فصل ششم است که البته ۳۰ ثانیه‌ای بوده و نسبت به اولین تریلر کوتاه‌تر است.

پیتر دینکلیج در نقش تیریون لنیستر (Tyrion Lannister) با اولین دیالوگی که در این تریلر می‌گوید، نشان می‌دهد چیزهای زیادی از حقایق وحشیانه‌ی وستروس می‌داند:‌ “ترسیدی؟ باید هم بترسی؛ تو حالا وارد بازی بزرگی شده‌ای و این بازی بزرگ، وحشتناک است.”

ترسیدی؟ باید هم بترسی؛ تو حالا وارد بازی بزرگی شده‌ای

برای این‌که مخاطبان بیشتر در تعلیق حقایق شوم فصل جدید قرار بگیرند، دو شخصیت دیگر هم در این تریلر کوتاه وعده‌ی مرگ را می‌دهند. جیکن هگار (Jaqen H’ghar) هم با بازی تام ولاشیها از بی‌چهره‌های دیگری حرف می‌زند: “بی‌برو و برگرد، این قدرت به تو داده می‌شود. بی‌برو و برگرد، یک چهره‌ی جدید به تالار اضافه می‌شود.”

در این میانه اسپاروی اعظم (با بازی جاناتان پریس) با خونسردی می‌گوید: “ما موجودات گناهکاری هستیم. ما مستحق مرگیم…. همگی مستحق مرگیم.”

این‌طور که معلوم است مرگ در فصل ششم از چند زاویه به داستان راه پیدا می‌کند. در این تریلر شبح نامعلومی از رهبر وایت‌واکرها یعنی «شاه شب» تصویر می‌شود. همچنان که می‌دانیم زمستان در راه است اما به غیر از این، دنریس (Daenerys) هم اسیر دوتراکی‌ها، این قوم همیشه خشن می‌شود.

از ۹ اردیبهشت کم‌کم بوی خون همراه با اپیزودهای فصل ششم به شما می‌رسد.

با دیجی‌کالامگ همراه باشید و تریلر جدید این سریال محبوب را ببینید:

 

منبع: The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ستاره

    عوامل فوق طبیعی در این سریال خیلی زیبا دارن جا می افتن تو ذهن مخاطب. از همه لحاظ عالیه این سریال. امیدوارم با این همه زحمتی که می کشن این فصل هم مثل بقیه فصل ها به ذهن مخاطب بشینه
    با تشکر

    1. Avatar احمدرضا

      ما که دیگه ذهنی برامون نمونده D:

  2. Avatar مصطفی

    شدیدا منتظر فصل ششم هستم … مرگ واژه مهم این فصل .. ببینیم باز چه شخصیت رو ازمون میگیره ! ممنون بابت مطلب خوبتون.

  3. Avatar سعید

    وای کی می تونه تا ۹ صبر کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه