مایکروسافت آوت لوک برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپلیکیشن ایمیل‌ مایکروسافت آوت لوک (Microsoft Outlook) بر روی گجت‌های پوشیدنی مجهز به سیستم عامل اندروید ور (Android Wear) ارائه شد. با دانلود این اپلیکیشن قادر خواهید بود با پیامهای از پیش تنظیم شده پاسخ پیام‌های تان را بدهید یا از طریق صدا جواب دلخواهی را به جای جواب‌های پیش فرض ساعت هوشمندتان ارسال کنید. همچنین می‌توانید برای دیدن محتوای بیشتری از ایمیل در پنجره نوتیفیکیشن‌ها اسکرول کنید.

گرچه این امکان جدید چندان اتفاق بزرگی نیست اما به هر حال یکی از معدود اپلیکیشن‌های اختصاصی است که اخیرا برای دستگاه‌هایی که به اندروید ور مجهز هستند عرضه شده.

سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی گوگل که ۱۵ درصد بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار دارد، چندان مورد توجه قرار نگرفته. بنابراین عرضه این اپلیکیشن جدید برای دارندگان دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل خبر خوشحال کننده‌ای است. البته باید این را هم بدانید که در حال حاضر همه صاحبان گجت‌های پوشیدنی اندروید ور نمی‌توانند به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند و این اپ به تدریج در اختیار همه آنها قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن برنامه مایکروسافت آوت لوک اوایل شهریور سال گذشته برای اپل واچ عرضه شده بود.

‌‌

منبع: Engadget ، The Verge
کانال تلگرام دیجی کالا مگ


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    یعنی مایکروسافت میخواد که اندروید wear که پشتیبانش گوگله و دشمن مایکروسافت, رابیاره تو صدر؟؟؟ این که گفتید اندروید wear مورد استقبال قرار نگرفته, پس درست نیست چون مایکروسافت تا پلتفرمی پا نگرفته بخصوص اینکه رقیبش هم باشه,بهش توجه نمیکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه