گوگل‌‌پلی اپلیکیشن‌های تبلیغ‌دار را مشخص می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعضی از اپلیکیشن‌ها مجانی‌اند و احتمالا گاهی کنجکاو شده باشید بدانید چرا یک اپلیکیشن بدردبخور باید مجانی عرضه شود. خب در این موارد راه درآمد‌زایی برای این اپ‌ها از طریق تبیلغات هموار می‌شود.

با این حال گاهی اوقات تبلیغات درون اپ‌ها به قدری آزاردهنده و مخرب‌اند که کل تجربه کاربر از آن اپلیکیشن بخصوص را تحت تاثیر قرار می‌دهند. همین موضوع باعث شده افراد بسیاری چه در استفاده از اینترنت و چه در استفاده از اپلیکیشن‌ها به فکر راهی برای دور زدن این تبلیغات باشند. حال گوگل‌ پلی تصمیم گرفته از این به بعد اپلیکیشن‌هایی که درون‌شان تبلیغ دارند را  قبل از دانلود برای کاربران مشخص کند. در واقع همانطور که در تصویر اصلی می‌بینید این هشدار در کنار هشدار دیگر گوگل‌ پلی درباره اینکه اپلیکیشن مورد نظر شما «خرید درون برنامه‌ای» دارد یا نه قرار گرفته است.

پس اگر از آن دسته افرادید که اپ‌های بدون تبلیغ را ترجیح می‌دهید و از افزونه‌هایی که تبلیغات را مسدود می‌کنند استفاده می‌کنید، این هشدار گوگل‌ پلی به کارتان خواهد آمد. دست کم اگر اپلیکیشن را دانلود کردید و تبلیغات درونی‌اش را دیدید کمتر غافلگیر خواهید شد و اعصاب‌تان کمتر بهم می‌ریزد.

‌‌

منبع: Ubergizmo

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه