کوالکام در حال ساخت یک تراشه‌ی جدید است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ شرکت کوالکام روی اکثر گوشی‌های پرچم‌دار بازار دیده می‌شود. تا چند وقت دیگر هم مدل ارتقا پیدا کرده‌ی این تراشه با نام اسنپ‌دراگون ۸۲۳ راهی بازار می‌شود که اندکی سرعت آن بیشتر خواهد بود؛ اما شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت کوالکام در حال ساخت یک تراشه‌ی جدیدتر است.

به نظر می‌رسد که شرکت کوالکام تراشه‌ی جدیدی به نام اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را در دست ساخت دارد که درباره‌ی آن چیزی گفته نشده است.

شایعات می‌گویند که این تراشه‌ی جدید اسنپ‌دراگون ۸۲۱ نام دارد و قرار است در گوشی Zenfone 3 Deluxe شرکت ایسوس قرار بگیرد. البته تا قبل از این شایعه شده بود که تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۳ روی پرچم‌دار جدید ایسوس قرار خواهد گرفت.

821-1

اکنون در شایعات گفته شده که گوشی Zenfone 3 دو مدل خواهد داشت که با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۳ و ۸۲۱ راهی بازار می‌شوند. هنوز نمی‌دانیم که چرا کوالکام درباره‌ی تراشه‌ی جدید خودش چیزی اعلام نکرده است. حتی احتمال دارد که اسنپ‌دراگون ۸۲۳ تغییر نام پیدا کرده و قرار شده با نام اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار شود. شاید کوالکام تصمیم دارد هر دوی این تراشه‌ها را در اختیار توسعه‌دهندگان موبایل قرار دهد.

البته تصویری هم منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به دفترچه‌ی مشخصات گوشی Zenfone 3‌ باشد که در آن به وجود تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ روی این گوشی اشاره شده است.

821-0

‌‌‌

منبع: Gizmo China

‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سامان

    فکر نکنم به این زودی ها وارد ایران بشود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه