آنچه شما گفتید: ایکس‌باکس وان ایکس، پلی‌استیشن۴ پرو یا کامپیوتر مخصوص بازی؟

۳۱ شهریور ۱۳۹۸
نویسنده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
گوینده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
زمان 34:27
حجم فایل 24 مگابایت

اگر مجموعه مطالب «شما بگویید» ما را دنبال کرده باشید، مطمئنا می‌دانید که این هفته از شما درباره‌ی بهترین پلتفرم بازی پرسیدیم. از شما خواستیم تا به ما بگویید که برای بازی کردن با گرافیک بالا و در نظر داشتن هزینه، چه پلتفرمی بهتر است. با توجه به رونمایی ایکس‌باکس وان ایکس و هم‌چنین عرضه‌ی پلی‌استیشن۴ پرو، در حال حاضر مقایسه‌ی سه پلتفرم اصلی بازی برای بازی‌کننده‌هایی که گرافیک بازی برای‌شان مهم است، از بحث‌های داغ هر جامعه‌ی گیمی محسوب می‌شود.

نظرات زیادی داشتیم. چه در وب‌سایت و چه در اینستاگرام با بازخوردی بسیار خوب مواجه شدیم.

می‌توانید پادکست ما را گوش کنید که در آن نظرات افراد را بررسی کرده‌ایم. این قسمت از مجموعه پادکست‌های آنچه شما گفتید، نظر برتر هم ندارد. چون نظر برتر نداده بودید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar سپهر نجف پور

    سلام چنتا کامنت خوندید منم هم واردار کردید که یه کامنت بزار اول اینکه در جواب اونایی که گفتن pc قیمتش زیاده و بصرفه نیست می خوام بگم که شما وقتی pc می خری باهاش فقط گیم نمیزنی وکلی کار روزمه و انجام میدی بعدشم این هم بگم که وقتی کنسول میخرید مخصوصا ایکس باکس باید در نظر بگیرد که قیمت هر بازی ۲۰۰ هزار تومن در میاد در حالی که تو pc بازی ها کرک میشن و اکانت های هکی با قیمت پایین داره در ضمن این هم هست هیچوقت نمیشه موس و کیبورد و با یه گیم پد مقایسه کرد صد در صد موس و کیبورد بهتره و این رو هم بگم که در pc نیاز
    نیست پولی بابت gold و plus پرداخت کنید در مجموع شاید اولش پول بیشتری بدید اما به مرور زمان متوجه بصرفه تر بودن pc میشید و در ضمن قابلیت های خوبی مثل ماد ها شخصی سازی رو هم باید در نظر گرفت و اینکه شما میتونید بعد از مرور زمان سیستم رو ارتقا بدید در عین حال اگه pc بازی های مثل وارکرفت و دوتا و csgo مختص pc هستن اینرو هم بگم که باید دز نظر گرفت بازی هارو چه انلاین و چه افلاین به صورت حرفه تر می تونین داخل pc بازی کنید وقتی pc بخرید نه تنها بازی کردین عالی میشه بلکه یه سیستم قوی که کارهات انجام بدی داری .

  2. Avatar Alan

    من حس کردم دارم به صدای دو تا معلم که دارن برگه امتحان بچه ها رو صحیح میکنن گوش میدم. شوخی بود ها!نمره هر دو تون بیسته.

  3. Avatar آریا

    من که دیگه حال و حوصله بازی پی سی کرکی اروری که هزار جور ادا اطفار در بیاره رو ندارم. کنسول رو ترجیح میدم با بازی اوریجینال که حداقل وجدانم راحت باشه

  4. Avatar امیر

    من به نظر سنجی نرسیدم ولی به نظرم pc در کل بهتره .گرافیک pc اصلا قابل مقایسه با کنسول نیست .برای من مهمتر از بازی های انحصاری کیفیت بازی هست.هرچند خودمم کنسول دوست دارم داشته باشم ولی وقتی حق انتخاب یکی باشه صد در صد PC .خرید کنسول یا pc کاملا ربط به سلیقه داره . درضمن مادهایی که برا pc میادرو فراموش نکنید . مثلا اگر شما با pc بازی gtav با ماد redux بازی کنین دیگه اصلا نمیتونین با کنسول سمت gtav برید .

  5. Avatar سینا شورشینی

    نظر های خیلی خوبی بود که می تونس پست برتر باشه مثلا خود بنده کلی وقت گذاشتم و نوشتم تو اون پست بر تر که انتظارشو داشتم نبودم هیچ حتی تو ویسی که مطلب می خوندن هم نیومدم با وجود اینکه نصف پستای فان و با مزه خونده شد !
    خودتون نظر بنده رو در اونجا ببینید متوجه میشید

  6. Avatar مهدی

    من بخاطر کارم و این که با مونیتور بیشتر کار میکنم چون تلوزیون برای کل اعضای خونوادست و توی اتاق خودمم کوچیکه تلوزیون خوب نمیشه. Pc برای من عالی هستش. قدرت خیلی زیاد. این که بخوای یه کیس استمبل کنی نیدونید چقدر لذت داره. شخصی سازیش بیشتره که یه دنیایی هستش که یه صفحه میشه در موردش حرف زد. ولی به جز pc که به همه تشوق به خریدش نمیکنم . قیمت کیلی یه کنسول خیلی خیلی کمتر از یه pc با همون قدرت هستش
    من ps4 pro رو انتخاب میکنم چون مهمترین فیلتر برای خرید یک کنسول یا pc واسه من بازی بازی بازی هستش. نیتندو سویچ رو هم دوست دارم. بعد از بازی یه نکته دیگه هم هستش این که بازار سونی توی ایران بهتره از gamepad بگیر تا نسخه فیزیکی یه بازی یا اگه قطعی از خود کنسول خراب بشه برای ps4 توی شهر من راحت تر پیدا میشه. و اگرم بخوام بفروشم باز راحتر از xbox فروش میره.

  7. Avatar یه بابایی

    خوشمان آمد

  8. Avatar امیر سعید عیسی زاده

    حال کردم خفن بود …. البته اینکه گفته بودم ما pc gamer ها میتونیم بازی کرک شده بخریمو اینا فقط برای مقایسه بود و اینکه قطعا کسی که پی سی داره تو ایران بازی هایی مثل مثلا مثلا اساسینس های قدیم رو نمیاد اصلشو بخره هیچ دلیلی نداره واسش و میره کرکشو میخره(البته که برای بازی های انلاین با عشق میریم و سی دی کی اصلشو میخریم) ولی خودمم شدیدا با این بحث بازی های کرکی که دقیقا دزدی به حساب میاد مخالفم

  9. Avatar رضا

    در مورد این بحث بگم که من دیوونه بازی های انحصاری سونی هستم..مثل -uncharted-bloodborne-the last of us-god of war-horizon zero-لذا اگر مایکروسافت یه کنسول بسازه با قدرت گرافیکی ای مثل ۱۰ تا کارت گرافیک ۱۰۸۰ و چمیدونم بخاد رزولوشن ۱۰۰k رو با نرخ فریم ۱۰۰۰ برای من ایجاد کنه باز من بازی کردن این بازیها روی ps4 معمولی با کیفیت ۱۰۸۰ ترجیح میدم..همانطور که کسی که switch میگیره و با زلدا حال میکنه و کیفیت آنچنانی براش مهم نیس..(اینها همه نظر من بود و خب شاید برای عزیزانی کیفیت مهم باشه و یا حتی انحصاری های ایکس باکس رو ترجیح بدن دمشون گرم-حال کنن هر جور که میتونن)اما در مورد پی سی ، کلن با پی سی و دردسرهای سخت افزاری و باگ و اینا حال نمیکنم و نظری هم ندارم و هیچ وقت برای بازی در نظر نمیگیرم..
    با تشکر از تحلیلاتون..

  10. Cp.mahdi Cp.mahdi

    به نظرم پادکست میتونست بهتر باشه.
    نه به خاطر اینکه کامنت منو نخوندید. (راستشو بخواید کامنتم خیلی خوب نبود)
    قشنگ نیست به این دلیل که کاربرا بیشتر حرف از هزیه زدن و گفتن سخت افزار کدوم بهتره بگید که:
    “چرا بیشتر این حرفای تکراری مثل قیمت رو میزنید و شما حواستون به جای دیگه س؟ باید حرف از بازی بزنید! کامنت خوب خیلی کم داشتیم و کامنتا میتونستن بهتر باشن.”

    شما خودتون توی مطلب شما بگویید گفتید:
    “با این حال، این قسمت از مجموعه مقالات شما بگویید را برای گیمرهای حرفه‌ای نوشتیم و می‌خواهیم از آن‌ها سوالی بپرسیم. بحث ما در حال حاضر برتری God of War یا Forza Motorsport نیست؛ بحث ما، توانایی سخت‌افزاری کنسول‌های ارتقا یافته مایکروسافت و سونی است.

    می‌خواهیم از شما این سوال را بپرسیم: به نظر شما، خرید یا ارتقا به کنسول‌های ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن۴ پرو، منطقی است؟ یا اینکه باید برای انجام بازی با بالاترین گرافیک و کیفیت‌های ممکن، باید یک کامپیوتر مخصوص بازی بخریم؟ موضوع قیمت را هم فراموش نکنید؛ اینکه به نظر شما، برای انجام بازی با بالاترین کیفیت، به صرفه‌ترین راه، کدام است؟”

    مشکل دو اینه که چرا آهنگ تیتراژ رو پخش نکردید؟
    سوما سلام!‌:)

    1. سلام.
      چون پادکست بازی نبود! در نتیجه تیتراژ هم نداشت!
      کامنت شما هم خوندنش فکر کنم هفت هشت دقیقه‌ای طول می‌کشید. دیگه بحث روش بماند…

  11. Avatar امیر کمیلی

    اقا هر موقع میشد بازی world of warcraft بلیزارد رو کنسول بازی کرد حتما اطلاع رسانی کنید.
    خودم اولین نفر ازتون کنسول میخرم!
    تنها بازی ئی که بعد ۸ سال هنوزم دارم ادامه میدم همینه.
    پچ هم فقط ۲.۴.۳ tbc

  12. Avatar حامد

    پادکست قشنگی بود ولی تورو خدا موقع آهنگ گذاشتن یه‌مقدار صداش رو کم کنید. هم سطح نیست با صدای مجری‌ها. بیس‌ش اذیت می‌کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه