بحث داغ درباره‌ی S8 ،G6‌ ،P10‌ و HTC U Ultra

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محمد زرین صدف، محسن چینه‌کش، سعید عبادی، مهدی مومن زاده
گوینده محمد زرین صدف، محسن چینه‌کش، سعید عبادی، مهدی مومن زاده
زمان 40:03
حجم فایل 37 مگابایت

طی روزهای گذشته، چهار گوشی پرچم‌دار به دست‌مان رسید: گلکسی S8، ال‌جی G6، هواوی P10 و اچ تی سی U Ultra. این تلفن‌های هوشمند در یک بازه‌ی زمانی سه ماهه معرفی شدند. جدیدترین‌شان گلکسی S8 است که ۹ فروردین رونمایی شد. این گوشی‌ها در روزها و هفته‌های آینده، به‌تدریج راه‌شان را به بازار موبایل باز می‌کنند. در هفته‌ای که گذشت، ما در دیجی‌کالا مگ این فرصت را داشتیم تا از نزدیک با هر چهار مورد ملاقات کنیم. حتی پرونده‌های ویژه‌ای هم برایشان تدارک دیدیم. حالا هم قصد داریم تجربه‌ی کار با این گوشی‌ها را در قالب یک پادکست با شما به اشتراک بگذاریم.

این پادکست سه بخش اصلی دارد: در بخش اول به اولین تجربه‌مان هنگام کار با گوشی‌ها پرداخته‌ایم. در بخش دوم (از دقیقه‌ی ۱۳) به دغدغه‌های نویسنده موقع نوشتن نقد و بررسی این گوشی‌ها اشاره کردیم. بخش سوم (از دقیقه‌ی ۲۲:۱۹) هم به مقایسه‌ی دوربین‌های این چهار گوشی اختصاص دارد.

پیشنهاد می‌کنیم به این پادکست گوش کنید و نظرات‌تان را هم با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar mas

    من ی htc u ultra دارم این نظراتم قبول ندارم اونایی ک سامسونگو ال جی می خرن افرادی ان ک پژو و پراید فقط سوار میشن چیزی ک همه سوار میشن یا همه دارن اونام بدون بررسی کارایی می خرن.بعد از اپل به نظرم htc بعد سامسونگ(البته گوشی نمیگم سامسونگ بده ولی با htcمقایسه نشود.سامسونگ قطعاتش از هرشرکتی دستون رسیده گذاشتن اما htc همه چیش مال خودشه خود شرکت

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه