«ساخته‌ آمریکا» با تام کروز هم به جایی نرسید؛ مروری بر باکس‌آفیس این هفته

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
گوینده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
زمان 15:21
حجم فایل 11 مگابایت

در این هفته باکس‌آفیس، جایگاه فیلم‌های اول و دوم نسبت به هفته گذشته تغییری نکرد. در این هفته همچنان فیلم Kingsman: The Golden Circle با فروش ۱۶.۹۳۵ میلیون دلار در جایگاه اول و فیلم It با فروش ۱۶.۹۰۲ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

فیلم سوم این هفته که هفته اول اکران خودش را پشت‌سر گذاشت American Made نام دارد که درباره آن در طول پادکست صحبت کردیم. فیلمی با بازی تام کروز که نسبتا نظر منتقدان را به خودش جلب کرد. فیلمی اکشن که از روی ماجرایی واقعی ساخته شده است. این فیلم هم توانست به فروش ۱۶.۷۷۶ میلیون دلاری برسد.

فیلم The LEGO Ninjago Movie هم در جایگاه چهارم قرار گرفت. جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های لگو این‌بار نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند. دو فیلم قبلی آن‌قدر خوب و خوش‌ساخت بودند که این فیلم حرف زیادی برای گفتن نداشت. با این حال فروش ۱۱.۶۴۴ میلیون دلاری را در این هفته تجربه کرد.

فیلم پنجم این هفته هم Flatliners نام دارد که تنها ۶.۵۷۴ میلیون دلار فروش داشت. چند سال پیش هم فیلمی با همین اسم ساخته شده بود و فیلم جدید بازسازی همان فیلم قدیمی است. درباره Flatliners هم در این پادکست صحبت کردیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه