سقوط دانکرک از برج سیاه (پادکست)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده اسماعیل دلخموش، مجید نوردوست
گوینده اسماعیل دلخموش، مجید نوردوست
زمان 23:35
حجم فایل 16 مگابایت

فیلم سینمایی The Dark Tower این آخر هفته را با موفقیت گذراند و در صدر جدول باکس‌آفیس قرار گرفت. فروش ۱۹.۱ میلیون دلاری این فیلم باعث شد Dunkirk رتبه اول خود را از دست بدهد و به رتبه دوم در میان ۵ فیلم برتر سقوط کند.

دانکرک فیلم دوم باکس‌آفیس این آخر هفته ۱۷.۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم نسبت به هفته قبل ۳۵.۶ درصد از فروشش را از دست داد. این در حالی بود که ۲۶۶ سالن به سالن‌های نمایش‌دهنده این فیلم افزوده شد و تعداد کل سالن‌هایی که دانکرک را در ایالات متحده آمریکا نمایش می‌دهند به بیش از ۴ هزار سالن رسید. فیلم جدید کریستوفر نولان که سه هفته از اکران آن می‌گذرد تا امروز ۱۳۳ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۱۸۱ میلیون دلار در سایر کشورهای جهان فروش داشته. بد نیست بدانید بیشترین فروش دانکرک به ترتیب در کشورهای بریتانیا، کره‌جنوبی و استرالیا بوده است.

فیلم دیگری که این هفته توانست در رتبه‌های بالای جدول باکس‌آفیس باقی بماند The Emoji Movie بود. این فیلم که حدود ۱۲ میلیون دلار فروخت نسبت به هفته قبل تقریبا نیمی از فروشش را از دست داد.

Girls Trip در میان فیلم‌های پرفروش سینماهای آمریکا فیلم ۴ ام بود و موفق شد ۱۱.۴ میلیون دلار بفروشد. این فیلم که نسبتا کم بودجه ساخته شده (هزینه ساخت ۱۹ میلیون دلاری) تا امروز در سراسر جهان حدود ۹۱ میلیون دلار فروش داشته است.

نهایتا باید اشاره کنیم که این آخر هفته فیلم سینمایی Kidnap در رتبه پنجم باکس‌آفیس قرار گرفت. این فیلم که اولین هفته اکران خود را می‌گذراند حدود ۱۰ میلیون دلار فروش داشت.

در این پادکست به گفت‌وگو درباره این فیلم‌ها پرداخته‌ایم. همچنین می‌توانید نسخه ویدیویی گپ‌وگفت ما را در بخش ویدیوها ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه