سونی یا مایکروسافت، برنده‌ی E3 2017 کدام است؟ (پادکست بازی قسمت ۲۹)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
گوینده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
زمان 1:05:28
حجم فایل 60 مگابایت

نمایشگاه E3 2017 و تمام کنفرانس‌های حاشیه‌ی آن بالاخره به پایان رسیدند. شرکت‌های مختلفی برای خودشان در طول این نمایشگاه، کنفرانس‌هایی به راه انداختند و از محصولات جدیدشان رونمایی کردند؛ مایکروسافت از یک ایکس‌باکس جدید رونمایی کرد، سونی بازی‌هایی تازه با خود به E3 2017 آورد و یوبی‌سافت و الکترونیک آرتز و بتسدا هم هرکدام برنامه‌های بزرگی برای بزرگترین رویداد بازی سال، تدارک دیده بودند.

به مناسبت اتمام E3 2017، به صحبت درباره‌ی اتفاقات این رویداد نشسته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتما این قسمت از پادکست بازی ما را گوش کنید. در این قسمت سعی کرده‌ایم مروری بر تمام اتفاقات E3 2017 داشته باشیم و هم‌چنین کم و بیش درباره‌ی آن‌ها صحبت کنیم.

مثل همیشه، از شما می‌خواهیم تا درباره‌ی پادکست‌های بازی ما و هم‌چنین موضوعات آن‌ها، به ما نظر بدهید.

 

پادکست بازی دیجی‌کالامگ:

قسمت اول: در گیمزکام ۲۰۱۶ چه گذشت؟

قسمت دوم: PS4 Pro و بازی‌سازهای از راه‌به‌در ژاپن

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت سوم: ۴K و HDR به چه درد ما می‌خورد؟

قسمت چهارم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت اول)

قسمت پنجم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت دوم)

قسمت ششم: جادوی فوتبال

قسمت هفتم: Nintendo Switch بخریم یا نه؟

قسمت هشتم: از The Burning Crusade تا Legion؛ حماسه‌ی دنیای وارکرفت

قست نهم: همه‌ی آنچه در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۶ گذشت

قسمت دهم: همه‌ آنچه باید از Mass Effect Andromeda بدانید

قسمت یازدهم: بهترین بازی سال انتخاب شد؛ Last of Us 2 و Death Stranding ترکاندند!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت دوازدهم: پایان ده سال انتظار؛ چرا فاینال فانتزی ۱۵ را دوست داریم؟

قسمت سیزدهم: رزیدنت اویل ۷: از گور برآمده

قسمت چهاردهم: زمستان امسال چه بازی کنیم؟

قسمت پانزدهم: سونی از آنچارتد ۴ سود هنگفت می‌برد، مایکروسافت Scalebound را لغو می‌کند!

قسمت شانزدهم: آیا Nintendo Switch ارزش ۳۰۰ دلار را دارد؟

قسمت هفدهم: از رزیدنت اویل تا بازی‌های جدید مارول؛ مروری بر داستان کونان

قسمت هجدهم: آیا رزیدنت اویل ۷ طرفداران را راضی کرده است؟

قسمت نوزدهم: آخرین محافظ سونی تو زرد از آب درآمد!

قسمت بیستم: بهار ۱۳۹۶ چه بازی کنیم؟

قسمت بیست و یکم: دل‌سوزی‌های مایکروسافتی و آینده‌ی کنسول نینتندو

قسمت بیست و دوم: از بازی چه خبر؟

قسمت بیست و سوم: از کنفرانس بتسدا در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

قسمت بیست و چهارم: از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

قسمت بیست و پنجم: از کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

قسمت بیست و شش: از کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

قسمت بیست و هفت: از کنفرانس سونی در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قسمت بیست و هشت: کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2017 چطور بود؟

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. مهدی

    من اگه بدونم چرا از sea of thieves بدتون میاد خیلی خوب میشه

  2. احسان

    پادکست هاتون خیلی خوبن , من کلا زیاد پادکست های مربوط به بازی های ویدیویی رو گوش میدم ولی بین همه اونایی که گوش دادم هیچ کدوم مثل پادکستای آقای میرزایی و نوردوست جذاب و حرفه ای نبودن , لطفا پادکستا رو طولانی تر و تعدادشم بیشتر کننین . موفق باشین

  3. sobhan pakari

    خسته نباشیدمثل همیشه عالی.شما ها بهترینین

  4. پارسا منوچهری

    سلام امیر حسین عزیز…ابتدا به تو و مجید خسته نباشید میگم.بحث و اختلاف سلیقه در مورد بازی ها چه تو دنیای گیمر ها و بین منتقدین که تموم نمیشه ولی یه نکته به نظرم رسید چون تو پادکست قبلی هم بهش اشاره کردین خواستم باهاتون درمیون بزارم.در رابطه با GT خدمتتون عرض کنم که تفاوت هایی بین این بازی و Forza وجود داره.جدا از مسائل تکنیکی و موتور گرافیکی، شبیه سازی بازیforza در مقایسه با GT به دلیل استفاده از الگوریتم ها و فیدبک های مورد استفاده تو هر ماشین کاملا متفاوته.ویکی از دلایلی که ساخت هر قسمتش این همه زمان میبره به این دلیله ولی شبیه ساز فورزا نسبت به یک آرکیدی مثل need for speed شبیه ساز حرفه ایی محسوب میشه و نه GT.برای مثال هندلینگ موستانگ شلبی ۵۰۰ نسبت به ماشینی مثل آئودی RS5کاملا ضعیف تره و سخت تره ولی جدا از مقایسه در برابر یک ماشین دیگه،خودش به تنهایی چقدر و به چه میزان به اصل دنیای واقعی با استفاده از ست فرمون های حرفه ایی نزدیکتره؟!!!جواب این سوال رو جدا از ادعای استدیو سازنده و تبلیغات رسانه ایی راننده های حرفه ایی میدونن که در هر دو صورت ماشینهارو تست کردن البته اگه مجید الان از دستم عصبانی نمیشه : ) .شاید یکی از عواملی که برند های سازنده ست های فرمون مثل logitech و thrustmaster و…رویps3 ساپورت بودن محصولاتشون دارن همچنان مانور میدن با اینکه به وضوح نسل و دورش گذشته تا حدی بجز مسئله بازاریابی و فروش، وجود رفرنسی مثل GT باشه که تا این لحظه تو آخرین ورژن فقط در نسل هفتم موجوده.فراموش نکنید که یکی از اسپانسر های اصلی GT واحد تیونینگ و تیم فنیNismo کمپانی Nissan هست که فیدبکهای تست درایو ماشینهارو به صورت آزمایشگاهی در اختیار استودیوی سازنده GT قرار میده.اگرچه که در با کیفیت بودن و لذت گیمینگ بازی فورزا، زیباییش و آپشن های زیاد از جمله آب و هوای داینامیک و نمایش اصطلاحا نمایشگاهی ماشینهایی که دیدن خیلیاش آرزو شده برامون اونم به صورت ۴K جای شکی نمیزاره ولی اگه صرفا شبیه سازی و اولویت کیفیت رانندگی رو با فرمون های حرفه ایی بسنجیم بازار هدف متفاوت میشه.گرچه رقبای خوب و قویی هم مثل project cars و یا assetto corsa تو بازار موجودن و رو به پیشرفت سریع و زیاد هم هستن…
    امیر حسین عزیز همیشه از نظراتت به عنوان یه گیمر هم استفاده کردم هم لذت بردم و در آخر خیلی خوشحال میشم اگه بشه و حوصله داشته باشی هرازگاهی با یه پل ارتباطی مثل تلگرام یا تلفن ویا ایمیل بیشترباهم در ارتباط باشیم که تبادل نظر کنیم و راه ارتباطی کمی شخصی تر رو بهم معرفی کنی در صورت امکان….ببخشید طولانی شد

  5. فرزاد شریف زاده

    یه پادکست کامل، جالب، صمیمی، راحت و عالی که بعد از اون همه بی خوابی شما واسه ارائه و انتقال اخبار کنفرانسهای فشرده اون چند شب، ارزش ۱ ساعت وقت گذاشتن و گوش دادن و لذت بردن رو داشت. اولش که دیدیم زمان رو زده ۱ ساعت گفتم اوه، مگه میشه، ولی انقدر گپ و گفت ها و شیوه انتقال مطالب شیرینی و خودمونی و دقیقا همون چیزی که موضوع بازی می طلبه بود که اصلا نفهمیدم چطور ۱ ساعتش رفت. از موزیکای زیبای بین پادکست (خصوصا اون رولینگ استون (: ) ممنون.

    به همه دوستانی که میخوان از مجموعه آنچه در کنفرانسهای بازی امثال گذشت و لیستی از بازیهای جدید و نظرات دو تا بازیخور خفن و نویسنده / گوینده باحال در موردشون با خبر بشن حتما توصیه میکنم این پادکست رو از دست ندن. اوقات خوبی براتون درست میکنه و یکم از هم همه کار و زندگی یا بازی ای که زیادی جدیش گرفتیم کم میکنه و کلی هم مطلب داره توش.

    با تشکر از مجید و امیرحسین عزیز که دیگه عادت به شنیدن و خوندنشون داره چند ساله میشه … موفق باشید …

    1. تشکر بسیار از شما.
      بدون شک کارمون بی‌نقص نیست، ولی تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا چیز خوبی ازش در بیاریم؛ چیزی که نه تنها اطلاعات خوبی رو در اختیار مخاطب بذاره، بلکه واسش جذاب هم باشه.
      برنامه‌هایی توی ذهن داریم که پادکست‌ها رو در آینده نزدیک حرفه‌ای‌تر کنیم. البته از نظر اجرا و نحوه‌ی ارایه می‌گم، وگرنه از نظر محتوایی که نامبر وانیم!
      ممنون از همراهی شما.

  6. محمد قاسمی

    خیلی بد بود خیییلیا خیلی

    اخه ماکروسافت چی داشت ک الکی هی میگین خوب بود نشستین از اول تا اخرش هی میگین وب بود شرکتی ک با یه مشت بازی اندرویدی ولی ۴کی اومده با سخت افزار هایپ میکنه ملتو بعد سونی ک مایل ها ک نه اصن نمیشه مقایسه کرد بازیهای سونی رو با مایکروسافت میگین بازیهای سونی بد بوده؟؟!!! 😐 😐 😐 خب البته حال کنین تا psx

  7. cp.mahdi cp.mahdi

    مدل کنفرانس سونی یه مدل جدید بود که فقط بازی داشت.
    ماکروسافت هم قطعا برنده بود. ساعت ۲ نصفه شب شدیدا خوابم میومد ولی کاملا خواب رو از سرم پروند.
    __________
    هنوزم ذهنم مشغوله که چرا ماکروسافت هدست PS vr بیرون نمیده!:| 😐 😐

  8. رضا

    ممنون. با اینکه همه ی کنفرانس هارو دیدم اما با گوش دادن به پادکست ها خیلی حال میده.
    فکر می کردم سونی مثل سال قبل می ترکونه اما خوب مایکروسافت خیلی بهتر بود. Anthem عالی بود. اولین بار بود که دلم می خواست یه بازی آنلاین بازی کنم از بس که خوب. بازی خیلی زیاد بود اما بغیر از Anthem چیزی متستفانه نظرمو جلب نکرد(بین آی پی های جدیدی)

  9. امیرحسین

    ببخشید دقیقا زمان انتشار این پادکست ها کی ها است؟؟

  10. پویا

    بازی hellblade رو دریابید

    1. مجید نوردوست مجید نوردوست

      حتما پیش نمایش این بازی رو کار میکنیم.

  11. suda

    به نظرم برنده نمایشگاه امسال، بدون تردید یوبی سافت بود.وجود Beyond Good and Evil 2 و میشل انسل به تنهایی باعث میشه یوبی سافت خودش رو از بقیه جدا کنه.البته نمایش هایAssassins creed و Farcry هم واقعا خوب بودند.به نظر میاد سونی دچار سندرم Last of us شده باشه.اکثر انحصاری های این شرکت به طرز عجیبی ازیک نقشه نیمه Open world ،یک دوربین سوم شخص،وجود قابلیت ها ی کم و بیش RPG و یک سیستم Crafting جزئی استفاده میکنند که دیگه تو Days gone با بیشترین غلظت دیده میشه.پای این سیسیتم هم متاسفانه به GOD OF WAR هم باز شده.به نظر میاد کریتوس مایل ها از خانه اصلیش دور شده. بازسازی Shadow of the Colossus (که به نظرم بهترین بازی تاریخه) نقطه عطف نمایش سونی بود.مایکروسافت نسبت به قبل واقعاً کنفرانس خوبی داشت،معرفی کنسول جدید وبعد هم معرفی فورتزا جدید.نمایش مترو واقعا همه رو به وجد آورد(امیدورام انحصاری باشه.) و با گیم پلی عالی Anthem به پایان رسید.ابته در مورد مایکروسافت باید بگم بدترین تریلر این نمایشگاه متعلق به Crackdown 3 بود.صحبت از minecraft که برای هیچ کس مهم نیست هم نقطه ضعف بزرگ بعدی مایکروسافت بود.EA و Bethesdaهم هر کدوم دو تا معرفی خوب داشتند.Wolfenstein , Evil within برای Bethesda و َAway out , Anthem برای Ea.نینتندو هم کارش به جایی رسیده که میاموتو رو باید توی کنفرانس یوبی سافت ببینیم و خودش یه رویداد زنده نداره.
    اما از همه اینها بگذریم اول یه خسته نباشید به تیم تحریره دیجی کالا مگ بگم که نسبت به پارسال واقعا پوشش بهتری داشتند.به نظرم بعد از کنفرانس مایکروسافت(که خیلی هم از نظر زمانی برای ایران بد موقع بود).خسته شدید.دو نفره جمع کردن همچین رویدادی واقعاً کار سختیه.تا جایی که بعضی از بچه های تحریره که به نظر تو کار خبر های دیگه بودن،اومدن تو این حوزه که زیاد به دل من ننشست.نکته آخر هم باید بگم قبلاً تعاملتون با کاربر ها بیشتر بود.یادمه با شما آقای میرزایی درمورد کایل باسمن حرف زدیم ولی الان چند بار گفتم به نظرم اسم بازی ها رو ترجمه نکنید بهتره ولی حتی یه جواب ندادید که ما ترجمه میکنیم به این دلایل و به نظر ما این جوری بهتره.یا همین Code vein که دوباره تو کنفرانس مایکروسافت نمایش داشت. یه مطلب درموردش نفرتید.در پایان باز هم بابت زحماتتون تشکر میکنم.ببخشید این قدر طولانی نوشتم.

    1. تشکر بسیار از شما.
      تا حد ممکن سعی کردیم اسم بازی‌ها رو در خبرها اصلا ترجمه نکنیم.

  12. امیرحسین حاجی

    سلام، مرسی از پادکست های خوبتون، فقط یه نقد کوچک، خواهشاً زمان پادکست ها رو کاهش بدین و به جاش تخصصی تر کنید و به جاش تعداد پادکست ها رو بیشتر کنید، این طوری میشه انتخابی تر و خیلی سریع تر پادکست های مورد نظر رو چک کرد، خیلی سخته آدم در طول روز یک ساعت پادکست گوش بده، به نظرم خیلی از حرف ها میتونست خلاصه تر گفته بشه. ممنون

    1. همه‌ی پادکست‌های دیگه که کار کردیم به غیر از یه مورد که چهل دقیقه شده، بیشتر از نیم ساعت نیستن.
      نیاز به یه پادکست جمع‌بندی نمایشگاه E3 داشتیم و پست کردن جداگانه پادکست هر کنفرانس، با توجه به زمان‌بندی انتشار، ممکن نبود. یعنی اگه می‌خواستیم برای هر کنفرانس به پادکست جداگانه بریم، باید توی چند روز منتشر می‌کردیم اون‌ها رو و نمایشگاه E3 الان دو روزه که تموم شده‌.
      بهترین حرکت این بود که به محض تموم شدن کنفرانس‌ها، پادکست رو ضبط و منتشر می‌کردیم که با توجه به اینکه کنفرانس‌ها همه بعد از نیمه شب بودن، باز هم ممکن نبود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه