فروشنده اصغر فرهادی برای بردن اسکار چقدر شانس دارد؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده اسماعیل دلخموش
گوینده اسماعیل دلخموش، فرشته سلیمانی
زمان 31:44
حجم فایل 29 مگابایت

چندی پیش فروشنده اصغر فرهادی به عنوان نماینده‌ ایران در مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ انتخاب شد. به این‌ترتیب ایران با فیلم فروشنده در بخش جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان در کنار ده‌ها فیلم از کشورهای دیگر شانس خود را آزمایش خواهد کرد.

اما شانس ایران برای بردن این جایزه واقعا چقدر است؟ در این پادکست سعی کردیم این مساله را بشکافیم و به موضوع از زوایای متفاوت نگاه کنیم. درباره دلیل انتخاب شدن فیلم فرهادی، نقدهای مثبتی که منتقدان خارجی درباره این فیلم نوشته‌اند، پخش‌کننده‌های خارجی فیلم و سایر عواملی که شانس فیلم فرهادی را برای بردن جایزه اسکار افزایش می‌دهند صحبت کرده‌ایم. از سوی دیگر از این سخن به میان آوردیم که فرهادی چه رقبایی دارد و فیلم هر کدام از این رقبای خارجی در چه فضا و حال و هوایی می‌گذرند و برای برنده شدن چه شانسی دارند.

اگر می‌خواهید برای مراسم اسکار که اسفندماه برگزار می‌شود کاملا آماده باشید و از حالا بدانید رقبای اصلی فیلم فرهادی در این جشنواره کدام فیلم‌ها هستند و فروشنده اصغر فرهادی در این رقابت چه نقاط ضعف و قوتی دارد، این پادکست را از دست ندهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar اونترنت

    سلام
    چه کار قشنگی کردید
    ایول
    ممنون و موفق باشید

  2. Avatar شاهرخ

    سلام، لطفا خروجی پادکست رو روی برنامه podcasts گوشیهای آیفون هم قرار بدین. ممنون

  3. Avatar سام

    ۰

    بدترین فیلم تاریخ ادمیزاد

  4. Avatar حسین تاجیک

    واقعا یکی از بهترین قسمت های دیجی کالا مگ همین پادکستشه. اونقدر خوبه که نمی دونم چرا از اول به فکر درست کردن این قسمت نیفتادین. یه پیشنهاد هم داشتم، قبلا هر هفته قسمت باکس آفیس رو می زاشتید اما الان یه چند وقتیه دیگه خبری نیست. اگه می شه قسمت باکس آفیس رو هر هفته تو قسمت پادکست با یه نقد و بررسی کوتاه از فیلم ( همین قدر که موضوع دستمون بیاد) بزارید. خواهشا قسمت موسیقی پادکستتون رو هم فراموش نکنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه