محمود خیامی؛ ‌شریک‌موسس ایران‌خودرو، پدر خودروسازی ایران

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده علیرضا برادران
گوینده ترانه هوشنگی
زمان 16:38
حجم فایل 15 مگابایت

اگر از خوانندگان و همراهان دیجی‌کالا مگ باشید، حتما تا امروز مطالبی را که تحت‌عنوان «زندگی‌نامه‌ی بزرگان» منتشر می‌کنیم، دیده و خوانده‌اید. بعد از این‌که استقبال و علاقه‌ی شما را نسبت به این مطالب دیدیم، تصمیم گرفتیم امکانی را فراهم کنیم تا این‌بار مطالب محبوب‌تان را در قالب پادکست بشنوید.

در این قسمت از پادکست‌های ما، زندگی‌نامه‌ی مختصری از محمود خیامی، معروف به پدر صنعت اتومبیل ایران را می‌شنوید. این شرح‌حال مختصر را پیش از این در مقاله‌ای با عنوان «محمود خیامی؛ ‌شریک‌موسس ایران‌خودرو، پدر خودروسازی ایران» منتشر کرده بودیم. اگر از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی هستید و زندگی چهره‌های موفق در این حوزه برای‌تان جذاب است، به این قسمت از دیجی‌کالا کست حتما گوش دهید.

ضمنا می‌توانید در قسمت نظرات همین پادکست، به ما بگویید دوست دارید از میان زندگی‌نامه‌های موجود در آرشیو دیجی‌کالا مگ، شرح زندگی کدام چهره را از دیجی‌کالا FM بشنوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar جمال غلامپور

    تشکر فراوان

  2. Avatar سعید

    باسلام
    بنظر میاد هنوز خیلی از مطالب زند گی ایشون تاریکه. مثلا اینکه چطور بعد از اتمام جنگ و با داشتن فقط یک کاراژ خانواده خیامی تونستن سرمایه ای معادل ۱۰ میلیون تومان جمع کنن و کارخونه تاسیس کنن. و همینطور چطور شد پسر یک راننده کامیون تونست به آمریکا و اروپا بره و اونجا بتونه با تالبوت قرارداد ببنده. و …
    شاید اینطوری بشه از روشهای ایشون الگو برداری کرد.
    اگه امکان داده جزییات بیشتری از زندگی ایشون برامون بگید. شاید بتونید با خودشون تماس بگیرید. بهترین منبع ایشونن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه