نیسان قشقایی، شاسی‌بلند هیجان‌انگیز ژاپنی

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مهدی مومن‌زاده، خشایار شاهسون
گوینده مهدی مومن‌زاده، خشایار شاهسون
زمان 25:09
حجم فایل 23 مگابایت

چند ماهی است که زمزمه‌هایی مبنی بر ورود نیسان قشقایی به بازار ایران شنیده می‌شود. شاسی‌بلندی با طراحی دل‌نشین و امکانات رفاهی مختلف که می‌تواند رقیبی کاملا جدی برای خودروهای کراس‌اور شهری باشد. قشقایی پس از جوک و اکس‌تریل، احتمالا سومین محصول جدید نیسان خواهد بود که به بازار ایران ورود پیدا می‌کند. این خودرو بر خلاف نیسان جوک، ظاهری منطقی و محافظه‌کار دارد و شباهت آن به مدل اکس‌تریل خیلی زیاد است.

چند سال پیش، نسل قدیم قشقایی به بازار ایران وارد شد؛ خودرویی که ظاهر ساده‌ای داشت و فروش ناموفقی را در بازار ایران تجربه کرد. حال با عرضه‌ مدل جدید قشقایی و ورود آن به بازار ایران، شاید بتوانیم شاهد فروش خوب این خودرو در صورت قیمت‌گذاری منطقی و مناسب باشیم. نیسان قشقایی ظاهری شیک و جوان‌پسند دارد و به تجهیزات و امکانات رفاهی متعددی مجهز شده است. البته مشخصات فنی مدلی که به بازار ایران عرضه می‌شود، چندان مناسب استفاده‌های آفرودی نیست و نمی‌توانیم انتظار عملکرد ایده‌آل یک شاسی‌بلند قدرتمند داشته باشیم. اگر دوست دارید به‌طور مفصل با قشقایی آشنا شوید، شما را به شنیدن این پادکست دعوت می‌کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ///mahdispd

    ماشین ژاپنی همیشه و از قدیم خوبه
    این یک مدل کراس اووره و به قول شما قابلیتهای آفرود زیادی نداره و برای رانندگی در شهر مناسبتره
    با تشکر از دوست عزیز،آقای شاهسون که با زحماتشون به بخش مربوط به خودرو در دیجی کالا مگ رو به طرز چشمگیری پیشرفت بخشیدند

    1. سلام
      درسته، همونطور که خودتون هم اشاره کردین، خودروهای ژاپنی همیشه به عنوان اتومبیل‌های مقرون به‌صرفه شهری و کم‌استهلاک معروف بودن و انتخاب این خودروها برای مصارف شهری میتونه ایده هوشمندانه‌ای باشه.
      درنهایت از لطف شما واقعا ممنونم. امیدوارم که همیشه مطالب ما براتون مفید و هیجان‌انگیز واقع بشه.
      شادباشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه